مدیرعامل فرابورس ایران

نگاه‌ها به صنعت نیشکر تغییر خواهد کرد

تاریخ انتشار: دوشنبه 30 آبان 1401 | 19:51 ب.ظ
نگاه‌ها به صنعت نیشکر تغییر خواهد کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه کار بزرگی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انجام شده است چرا که هم چالش‌های بخش صنعت و هم کشاورزی را دارد. مدیرعامل فرابورس ایران، بهترین فایده عرضه سهام توسعه نیشکر در فرابورس را شناخت بیشتر مردم از این شرکت صنعتی و تغییر نگاه آن‌ها عنوان کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از  […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کار بزرگی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انجام شده است چرا که هم چالش‌های بخش صنعت و هم کشاورزی را دارد.

مدیرعامل فرابورس ایران، بهترین فایده عرضه سهام توسعه نیشکر در فرابورس را شناخت بیشتر مردم از این شرکت صنعتی و تغییر نگاه آن‌ها عنوان کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محمدعلی شیرازی شنبه (۲۸ آبان ماه) در نشست بررسی عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس که با حضور مدیران، هیأت پذیرش فرابورس و سهامداران این شرکت برگزار شد، گفت: عموم مردم تصورشان از نیشکر بر این است که مملو از مشکلات و چالش‌هاست، این در حالی است که دقیقا برعکس است و نیشکر صنعتی شکوفا با چشم‌انداز روشن است.

وی برنامه ریزی در حوزه صنعت و کشاورزی را دشوار توصیف کرد و افزود: کار بزرگی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انجام شده است چرا که هم چالش‌های بخش صنعت و هم کشاورزی را دارد.

مدیرعامل فرابورس ایران ادامه داد: توسعه نیشکر شرکتی بزرگ در فرابورس خواهد بود و از هم‌اکنون باید ساختارهای لازم در این شرکت ایجاد شود تا بتوانند الزامات بورسی شدن را فراهم کنند. شیرازی اظهار امیدواری کرد که با همکاری‌های صورت گرفته در چند ماه آینده مقدمات پذیرش این شرکت در فرابورس و عرضه اولیه آن انجام خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار