پیام مدیرکل بنیاد خوزستان برای بازگشت پیکر شهید لجم اورک

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مهر 1401 | 12:28 ب.ظ
پیام مدیرکل بنیاد خوزستان برای بازگشت پیکر شهید لجم اورک زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پی بازگشت پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید «اسماعیل لجم اورک» پیام تبریک و تسلیت صادر کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان ، در متن پیام حسن نورانی آمده است: شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پی بازگشت پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهید «اسماعیل لجم اورک» پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از صداوسیما مرکز خوزستان ، در متن پیام حسن نورانی آمده است: شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این مسیر تعالی بخش برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.

پیام مدیرکل بنیاد خوزستان برای بازگشت پیکر شهید لجم اورک

صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، ازخودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.

امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا ملت بزرگوارشان از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

اینجانب بازگشت افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه شهید والامقام «اسماعیل لجم اورک» را به مردم شریف خوزستان، خانواده صبور بویژه مادر مقاوم و فداکارش تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی برای خانواده معزز این شهید گرانقدر صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

سردار شهید اسماعیل لجم اورک متولد سال ۱۳۳۷ بود که پیکر مطهرش پس از ۳۹ سال از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار