رئیس شورای اسلامی شهر اهواز:

به دنبال حل اساسی معضل زباله گردها هستیم

تاریخ انتشار: شنبه 31 اردیبهشت 1401 | 02:23 ق.ظ
به دنبال حل اساسی معضل زباله گردها هستیم زمان مطالعه: < 1 دقیقه سیاوش محمودی گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز به دنبال حل اساسی معضل زباله گردها است. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه پارک غدیر واقع در کوی بهارستان، زمین ورزشی واقع در منطقه عین دو و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
سیاوش محمودی گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر اهواز به دنبال حل اساسی معضل زباله گردها است.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، سیاوش محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه پارک غدیر واقع در کوی بهارستان، زمین ورزشی واقع در منطقه عین دو و بهره برداری از ۲۲ هزار متر مربع آسفالت محلات کوی انقلاب، کوی علوی و ورودی اهواز به اندیمشک که با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، عنوان کرد: امروز توفیقی شد در ادامه وعده ای که شهردار اهواز و شورای شهر به شهروندان داده بودند یک مراسم افتتاحیه دیگر داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر در هفته هفتم این برنامه هستیم و قول های داده شده یکی پس از دیگری در حال تحقق یافتن هستند.

محمودی عنوان کرد: از مجموعه شهرداری انتظار داریم تا روز به روز در کنار افتتاح این پروژه ها، کلنگ زنی پروژه های دیگری هم داشته باشد و در همین راستا پروژه های شاخص شهر را که در بودجه سال جاری آورده شده، کلنگ زنی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: پروژه های بسیاری در حوزه حمل و نقل و اصلاح هندسی معابر در دست اقدام است.

محمودی تصریح کرد: از شهروندان نیز انتظار داریم تا با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشند و در بحث پسماند در ساعت مشخص زباله های خود را در محل مشخص بگذارند؛ زمانی که زباله ها تفکیک شود و در زمان مناسب در جای مناسب گذاشته شده باشد، مسئله آشفنگی شهر به دلیل فعالیت زباله گردها کمتر می شود. البته این نکته نیز قابل ذکر است که این موضوع حل مسئله نیست و ما در مجموعه شهرداری و شورای شهر به دنبال حل اساسی این معضل هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار