عیدی سران قوا به کارگران هفت‌تپه

کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه‌ نیشکر واگذار شد/قدردانی نماینده مجلس از دکتر ناصری برای برقراری آرامش در جامعه نیشکری

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 تیر 1401 | 18:35 ب.ظ
کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه‌ نیشکر واگذار شد/قدردانی نماینده مجلس از دکتر ناصری برای برقراری آرامش در جامعه نیشکری زمان مطالعه: ۲ دقیقه با مصوبه نشست روز شنبه سران قوا، مالکیت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محمد کعب عمیر نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با مصوبه نشست روز شنبه سران قوا، مالکیت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محمد کعب عمیر نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پیگیری انجام شده، روز گذشته واگذاری قطعی مالکیت کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نشست مشترک سران قوا به میزبانی رئیس جمهور تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: واگذاری قطعی مالکیت این مجموعه تولیدی، مطالبه جدی مردم شهرستان های شوش و کرخه بود که در نهایت با نظر موافق سران قوا، محقق شد.

نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شرکت در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ با حکم دادگاه شعبه ۲۱ حقوقی خلع ید و مالکیت آن به دولت واگذار شد ولی تاکنون نقل و انتقال سهام به طور قانونی و رسمی صورت نگرفته بود.

وی یادآورشد: طی ماه های گذشته این واحد تولیدی با چالش هایی روبرو شده بود که رفع مشکلات آن نیازمند منابع مالی بود.

کعب عمیر اضافه کرد: برای تامین این منابع، لازم بود که مالکیت شرکت کشت و صنعت هفت تپه به شکل قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود که در نهایت با مصوبه روز گذشته نشست سران قوا، این واگذاری بطور کامل انجام شد.

در همین رابطه، این نماینده مجلس طی تماسی تلفنی با دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر، از زحمات وی در برقراری آرامش در فضای جامعه کارگری در هفت تپه قدردانی کرد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در نزدیکی شهر تاریخی شوش و در ۴۵ کیلومتری جاده اندیمشک-اهواز در استان خوزستان قرار دارد.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یکم تیرماه جاری با برپایی تجمع خواستار واگذاری قطعی این کارخانه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار