معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اعلام کرد؛

تامین کافی مرغ و میوه ایام نوروز جهت جلوگیری از افزایش قیمتها و التهاب بازار

تاریخ انتشار: شنبه 28 اسفند 1400 | 19:30 ب.ظ
تامین کافی مرغ و میوه ایام نوروز جهت جلوگیری از افزایش قیمتها و التهاب بازار زمان مطالعه: ۴ دقیقه اعتدال نخبگان/ دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص توزیع مرغ در استان با اشاره به اینکه مرغ به وفور در استان تولید و توزیع می شود و در بهمن ماه،بالای ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی داشته‌ایم و شاهد هیچ گونه کمبود مرغ نیستیم گفت: علی‌رغم اینکه روزانه ۴۶۳ تن مرغ گرم […]
زمان مطالعه: ۴ دقیقه
اعتدال نخبگان/ دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص توزیع مرغ در استان با اشاره به اینکه مرغ به وفور در استان تولید و توزیع می شود و در بهمن ماه،بالای ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی داشته‌ایم و شاهد هیچ گونه کمبود مرغ نیستیم گفت: علی‌رغم اینکه روزانه ۴۶۳ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت‌های مصوب در استان ادامه دارد تا شاهد هیچ گونه کمبودی در استان نباشیم.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان امروز شنبه ۲۸ اسفند جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر فتوحی معاون استاندار و با حضور ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان استان و کلیه دستگاه‌های مرتبط با دستور کار بررسی قیمت و توزیع میوه پایان سال و ارائه گزارش توسط سازمان تعاون روستایی در سالن جلسات این معاونت تشکیل شد.
دکتر ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، با تاکید بر اهمیت نظارت بر بازار از همگی مسئولین استانی درخواست کرد با اراده و انگیزه بیشتر، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم به کار گیرند.
وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید آرامش نسبی به اقتصاد کشور برگردد.


در این جلسه معین راد رئیس سازمان تعاون روستایی استان به ارائه گزارش در خصوص قیمت و توزیع میوه استان پرداخت قبض از روز بیست و ششم توزیع میوه در استان بر اساس قیمت مصوب شروع شده، و تا کنون ۱۴۵ سوم پرتقال،۴۱ تن سیب قرمز و ۵۳ تن سیب زرد توزیع و در بازار تعادل نسبی وجود دارد و در بحث میوه گزارشی مبنی بر نارضایتی مردم به ما نرسیده است.

دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص توزیع مرغ در استان با اشاره به اینکه مرغ به وفور در استان تولید و توزیع می شود و در بهمن ماه بالای ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی داشته‌ایم و شاهد هیچ گونه کمبود مرغ نیستیم گفت: علی‌رغم اینکه روزانه ۴۶۳ تن مرغ گرم در استان توزیع می‌شود، توزیع مرغ منجمد نیز با قیمت‌های مصوب در استان ادامه دارد تا شاهد هیچ گونه کمبودی در استان نباشیم.

وی در ادامه گفت: طبق پیگیریهای کشوری و هماهنگی های انجام شده توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مطابق گزارش سازمان جهاد کشاورزی در چهار روز آینده،روزانه ۶۰۰ تن مرغ گرم روزانه وارد بازار می شود، که این مقدار نسبت به ماههای گذشته دو برابر شده است، در نتیجه هیچ گونه مشکل کمبود مرغی در بازار وجود ندارد.
دکتر فتوحی افزود: یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ آماده کشتار روز نیز برای چهار روز آینده پیش‌بینی شده که این تولید، تولید بسیار خوبی است و تاثیر مثبتی بر ایجاد آرامش در بازار خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان موظف است بر توزیع مرغ گرم و منجمد نظارت لازم را داشته باشد که هیچ مشکلی منجر به افزایش قیمت مرغ در بازار نشود و در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف طبق مصوبات با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

در پایان دکتر فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تأکید بر اهمیت رضایتمندی مردم نسبت به تامین کالاهای اساسی به جمع‌بندی جلسه پرداخت.
وی گفت: سازمان تعاون روستایی موظف است ۲۳۸ توزیع شده بین غرفه دار ها را تعیین تکلیف کرده، مشخص کند که چه مقدار با قیمت قدیم فروخته شده و چه مقدار باقی مانده و با قیمت جدید مصوب شده به فروش خواهد رسید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار