برپایی شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آذر 1400 | 20:54 ب.ظ
برپایی شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل از فردا در اهواز خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا،رحیم جلیلی اظهار کرد: با توجه به سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها تلاش می‌شود که در نمایشگاه‌های خوزستان  تولیدکنندگان داخلی کشورمان را […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل از فردا در اهواز خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل ازایسنا،رحیم جلیلی اظهار کرد: با توجه به سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها تلاش می‌شود که در نمایشگاه‌های خوزستان  تولیدکنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان قرار دهند.

وی افزود: در این راستا شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل با حضور تعداد ۸۵ واحد از تولیدکنندگان و فعالان این صنعت از تاریخ ۲۹ آذر لغایت ۳ دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان، رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، همدان و البرز هستند.

جلیلی تصریح کرد: علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار