مدیرعامل فولاد خوزستان، مرد سال فولاد ایران شد

تاریخ انتشار: شنبه 27 آذر 1400 | 10:46 ق.ظ
مدیرعامل فولاد خوزستان، مرد سال فولاد ایران شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، از سوی انجمن آهن و فولاد به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شد. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان، در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰، از سوی انجمن آهن و فولاد ایران و با آرای فعالان زنجیره فولاد، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، از سوی انجمن آهن و فولاد به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی فولاد خوزستان، در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۰، از سوی انجمن آهن و فولاد ایران و با آرای فعالان زنجیره فولاد، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به عنوان مرد سال فولاد ایران انتخاب شد.

 

مشروح گزارش:

✨ در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد؛

✨ مدیرعامل فولاد خوزستان تندیس مرد سال فولاد ایران را تقدیم مردم خوزستان کرد

در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد که از ۲۳ آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرده بود، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد ایران،‌ مرد سال ایران شد و تندیس آن تقدیم مردم خوزستان کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد خوزستان، پروفسور عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران در این مراسم اظهار داشت: به پاس قدردانی و حمایت از افراد شاخص و تاثیرگذار صنعت فولاد، از سه سال گذشته اقدام به معرفی مرد سال فولاد از طریق رای‌گیری فعالان این صنعت کرده‌ایم. یکی از ویژگی‌های این ‌دوره دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف ارائه طرح‌های نوآورانه بود.

در ادامه مراسم امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد ایران و با آرای فعالان زنجیره فولاد،‌ مرد سال فولاد شد.

ابراهیمی ضمن‌ تقدیم تندیس مرد سال فولاد ایران به مردم استان خوزستان، اظهار داشت: صاحبان اصلی این تندیس، مردم شریف خوزستان، نماد مقاومت و ایثار هستند. مردمانی که در هشت سال دفاع مقدس،‌ جانانه از میهن دفاع کردند. قطعا چنین موفقیتی، حاصل حمایت‌ همکارانم در سطوح مختلف، هیات مدیره‌، مدیران ارشد، میانی و عملیاتی، روسا، سرپرستان و تکنسین‌ها و کارگران عزیزی که در سال‌های مسئولیتم با اخلاص، تعهد، همدلی و همسویی تلاش و تخصص خود را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده به کار گرفتند، هستند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار