سند راهبردی اهواز ۱۴۰۵ تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1400 | 23:12 ب.ظ
سند راهبردی اهواز ۱۴۰۵ تدوین می‌شود زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: تدوین سند مهم برنامه راهبردی سوم توسعه اهواز در افق ۱۴۰۵، با هماهنگی این شورا و شهرداری آغاز و با تشکیل نشست‌های کارشناسی، این سند به عنوان ریل حرکتی توسعه شهر نهایی می‌شود. به گزارش  نخبگان و به نقل از ایرنا، سیاوش محمودی روز چهارشنبه در هجدهمین […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: تدوین سند مهم برنامه راهبردی سوم توسعه اهواز در افق ۱۴۰۵، با هماهنگی این شورا و شهرداری آغاز و با تشکیل نشست‌های کارشناسی، این سند به عنوان ریل حرکتی توسعه شهر نهایی می‌شود.

به گزارش  نخبگان و به نقل از ایرنا، سیاوش محمودی روز چهارشنبه در هجدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز در صحن علنی این شورا، راه حل برطرف شدن مشکلات خوزستان و اهواز را نگاه و تفکر بسیجی دانست و افزود: شهرداری اهواز نیازمند نیروهای کارآمد، با انگیزه و انقلابی است که شبانه روز برای خدا و خدمت به مردم کار کنند.

وی گفت: تحول در شهرداری اهواز با به کارگیری نیروهای کارآمد، مومن، جهادی و انقلابی رقم می‌خورد و در صورت تحقق این موضوع مشکلات کنونی اهواز برطرف می‌شود.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، با بیان اینکه اهواز نیاز به نظم بخشی دارد ادامه داد: طرح تحول “نگهداشت شهر” با هدف نظام بخشی به موضوع های مختلف شهری در کوتاه مدت در پاسخ به مطالبه های مهم مردم در دستور کار است.

وی همچنین بیان کرد: برنامه‌ای برای نطق پیش از دستور اعضای شورا تدوین شده است که اعضا باید بر اساس برنامه مشخص شده، موضوع خود را مطرح کنند.

سید محسن موسوی زاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به تدوین لایحه روش اجرایی انجام امور عام المنفعه در مناطق کم برخوردار اهواز گفت: این لایحه به منظور انسجام بخشی، حذف موازی کاری و ایجاد هماهنگی برای فعالیت سازمان های مردم نهاد، موسسه‌ها، هیات‌ها و گروه های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار، با هماهنگی معاون فرهنگی شهرداری اهواز ارایه می‌شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این نشست با بیان اینکه لایحه روش اجرایی انجام امور عام المنفعه در مناطق کم برخوردار، بروکراسی اداری برای ارایه خدمت در مناطق محروم را بر می‌دارد گفت: ورود دستگاه های اداری برای محرومیت زدایی همواره با سنگ اندازی اداری همراه است.

احمد سراج ادامه داد: هدف این لایحه استفاده از ظرفیت نهادهای مردم نهاد برای کمک به مناطق محروم است.

هم اکنون هفت دفتر تسهیل گری در مناطق محروم و کم برخوردار اهواز از جمله ملاشیه، علویه، عین دو و سیاحی ایجاد شده است که این دفترهای تسهیل گر در بخش آموزش فعالیت دارند.

در این نشست بندهایی از لایحه روش اجرایی انجام امور عام المنفعه در مناطق کم برخوردار شهرداری اهواز پس از بررسی به تصویب رسید. بررسی لایحه تفریغ بودجه و گزارش حسابرسی سال ۱۳۹۸ سازمان های مدیرت آرامستان ها، فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین آتش نشانی و خدمات ایمنی از جمله لوایحی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت و در نهایت این سه لایحه به صورت مشروط مورد تایید شورا قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار