آزمون ورودی مرکز علمی کاربردی توسعه نیشکر برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 مهر 1400 | 22:43 ب.ظ
آزمون ورودی مرکز علمی کاربردی توسعه نیشکر برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ آزمون ورودی دانشجویان مرکز علمی کاربردی توسعه نیشکر، برای متقاضیان دو رشته، امروز ۱۷ مهرماه در محل ایستگاه تحقیقاتی شماره یک موسسه تحقیقات نیشکر برگزار شد و نتایج آن فردا به شرکت ها اعلام می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؛ این آزمون برای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ آزمون ورودی دانشجویان مرکز علمی کاربردی توسعه نیشکر، برای متقاضیان دو رشته، امروز ۱۷ مهرماه در محل ایستگاه تحقیقاتی شماره یک موسسه تحقیقات نیشکر برگزار شد و نتایج آن فردا به شرکت ها اعلام می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی؛ این آزمون برای متقاضیان رشته‌های «کاردانی فنی امور زراعی تولید نیشکر» و «کاردانی فنی آب و خاک، انتقال و توزیع آب کشاورزی»، در دو گروه در صبح و بعدازظهر برگزار شد.
دکتر کوروش طاهرخانی مدیر عامل موسسه تحقیقات نیشکر با اشاره به اینکه تعداد ۹۰ نفر نیروهای تکنسین دارای مدرک دیپلم در حوزه‌های کشاورزی کشت و صنعت‌های تابعه در این آزمون شرکت کردند گفت: نتایج آزمون به زودی به شرکت‌ها اعلام و کلاس‌ها از هفته آخر مهرماه و در بستر آموزش الکترونیکی (آنلاین) برگزار می‌شود.

گفتنی است دانشجویان این مرکز مشمول بورس تحصیلی شده و هزینه‌های شهریه آنها برعهده شرکت‌های تابعه خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار