امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

کارکنان اورژانس و فوریت های پزشکی شرکت؛ تلاشگران خط مقدم مقابله با کرونا هستند

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهریور 1400 | 14:13 ب.ظ
کارکنان اورژانس و فوریت های پزشکی شرکت؛ تلاشگران خط مقدم مقابله با کرونا هستند زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ دیروز یکشنبه ۲۸ شهریور مدیر عامل و اعضا هیات مدیره به همراه معاونین و مدیران شرکت از کادر اورژانس و فوریت های پزشکی شرکت تقدیر کردند. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در ابتدا این برنامه که به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی صورت گرفت، ضمن بازید […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ دیروز یکشنبه ۲۸ شهریور مدیر عامل و اعضا هیات مدیره به همراه معاونین و مدیران شرکت از کادر اورژانس و فوریت های پزشکی شرکت تقدیر کردند.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، در ابتدا این برنامه که به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی صورت گرفت، ضمن بازید مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره شرکت از مجموعه HSE، گزارشی از وضعیت واحد اورژانس در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی توسط سیدرضا فاضلی مدیر HSE ارائه شد.

امین آسیابان مدیر عامل شرکت در این مراسم از زحمات آقای کریم ثابتی مدیر سابق HSE تقدیر و تشکر نمود و گفت، همانطور که آماده بکاری خط تولید برایمان مهم است، لذا اولویت قبل از آن حفظ نگهداشت سرمایه انسانی شرکت و خدمات رسانی در این حوزه می باشد.

آسیابان افزود، انشاالله با وجود اعضا هیات مدیره در این بازدید، موارد و مشکلات مطرح شده در جلسه هیات مدیره مطرح و در جهت رفع آن تلاش خواهیم کرد.

وی گفت، هدف تقدیر و تشکر از زحمات حافضان سلامت کارکنان و تلاشگران خط مقدم مقابله با کرونا بوده که همواره با از خودگذشتگی شان محیطی امن و سالم را برای تولیدی پایدار فراهم می آورند.

محمدحسین ایزدیان عضو هیات مدیره شرکت نیز اظهار داشتند، با شناختی که از گذشته تا کنون از واحد HSE دارم، خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان این واحد گفت، امروز فرصتی پیش آمد تا از نزیک با وضعیت این مجموعه روبرو شویم و در جهت رفع مشکلات مربوطه هر کمکی از دست مان برآید دریغ نخواهیم کرد.

ابوالفضل جنتی عضو هیات مدیره شرکت نیز ضمن تبریک روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی گفت، از زحمات تک تک دوستان در این واحد تقدیر و تشکر می کنم، انشااله توفیق داشته باشیم موارد و نیازهای مطرح شده را رفع کنیم.

در پایان این برنامه با اهدا لوح سپاس و گل از کارکنان این مجموعه تقدیر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار