۹۰مصوبه برای حل مشکلات مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا داشته ایم

تاریخ انتشار: شنبه 16 مرداد 1400 | 19:45 ب.ظ
۹۰مصوبه برای حل مشکلات مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا داشته ایم زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۹۰ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده ایم و درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات اجرایی شده است. به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا روز جمعه ۱۵ مردادماه به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: تاکنون ۹۰ مصوبه برای حل مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده ایم و درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش نخبگان و به نقل از مهر، نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا روز جمعه ۱۵ مردادماه به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان و با حضور جمعی از مسئولان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: امروز چهارمین جلسه در خصوص پروژه‌ها و مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برگزار شد.

وی افزود: تاکنون ۹۰ مصوبه برای این ۴ شهرستان گذرانده‌ایم که امروز این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و در ۱۳ محور دسته بندی شدند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون درصد بالایی از پروژه‌های مرتبط با این مصوبات در این ۴ شهرستان به نتیجه رسیده، با این وجود برخی از پروژه‌ها بیش از زمان پیش بینی شده زمانبر شده است.

سلیمانی ادامه داد: زمانبر شدن برخی از این پروژه‌ها عوامل مختلفی دارد که مواردی همچون دیر اعلام شدن بودجه، مشکل قیر و سیمان از آن جمله بوده است که خوشبختانه هر سه مورد حل شده و در واقع هم بودجه اعلام و هم مشکل قیر حل شده است و همچنین قول تأمین سیمان مورد نیاز پروژه‌ها را نیز گرفته‌ایم.

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز جدول نهایی اجرای پروژه‌ها را با دستگاه‌ها تعیین کردیم و زمان اجرای برخی از آنها تمدید شد که امیدواریم در موعد مقرر انجام شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در طول ۵ ماه گذشته برای هر شهرستانی ۳ تا ۴ جلسه چه در شهرستان و چه در مرکز استان برگزار کرده‌ایم و امیدواریم با رسیدگی به مشکلات زیرساختی رضایتنمدی شهروندان را جلب نموده و خادمان شایسته ای برای مردم باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار