استفاده از محصولات فولاد در شرکت های بزرگ داخلی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 تیر 1400 | 12:36 ب.ظ
استفاده از محصولات فولاد در شرکت های بزرگ داخلی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : امیر حسین نظری بیان کرد : با شدت گرفتن تحریم ها از سال گذشته و محدودیت واردات تجهیزات مورد نیاز ، شرکت نفت با همکاری شرکت های لوله ساز استان برای تولید لوله های جریانی به توافق رسید. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان : امیر حسین نظری بیان کرد : با شدت گرفتن تحریم ها از سال گذشته و محدودیت واردات تجهیزات مورد نیاز ، شرکت نفت با همکاری شرکت های لوله ساز استان برای تولید لوله های جریانی به توافق رسید.

نظری گفت: خوشبختانه شرکت های داخلی مطابق با استانداردهای موجود موفق به تولید این لوله ها شدند و بخشی از نیاز شرکت نفت را برطرف کردند واکنون نیز تولید این لوله ها همچنان ادامه دارد و می تواند در صرفه جویی ارزی کشور و ایجاد درآمد در استان و کشور و رونق تولید بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: اگر شرکت های بزرگی همچون نفت و پتروشیمی از محصولات شرکت های فولادی استفاده و حمایت کنند و این شرکت ها نیز متناسب با استاندارد جهانی محصولات خود را تولید کنند دیگر نیازی به واردات بسیاری از نیازهای شرکت های بزرگ در استان نیست و صرفه جویی ارزی چشمگیری نیز محقق می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار