به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

آغاز عملیات اجرایی دوطرح صنعتی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 11:04 ق.ظ
آغاز عملیات اجرایی دوطرح صنعتی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی فردا پنجشنبه دهم تیرماه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت آغاز می شود. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: امیر حسین نظری ضمن تبریک روز ملی صنعت و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی فردا پنجشنبه دهم تیرماه به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت آغاز می شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: امیر حسین نظری ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تلاشگران عرضه صنعت و معدن بیان کرد: این ۲ طرح شامل شرکت فولاد پاسارگاد صبا و شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین است.

وی گفت: پروژه شرکت فولاد پاسارگاد صبا در تولید ورق فولادی یک میلیون تن فعال خواهد بود، سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۵ میلیارد ریال است.

نظری ادامه داد: با راه اندازی این شرکت ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود و و با توجه به پتاسیل و سابقه خورستان در تولید فولاد در بحث صادرات و ترانزیت محصول این شرکت ارزیابی های لازم انجام می گیرد.

رییس سازمان صمت خوزستان با اشاره به طرح شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین اظهار داشت: این شرکت در تولید فرو سیلیکو منگنز ۱۰ هزار تن و فرومنگنز ۱۵ هزار تن فعالیت خواهد داشت.

نظری ادامه داد: ۵۰۳ میلیارد ریال پیش بینی حجم سرمایه گذاری برای ساخت این شرکت شده است که در مساحت ۳ هکتار ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح برای ۶۳ نفر فرصت اشغالزایی ارزیابی شده است افزود: سر مایه گذار این طرح با توجه به پتانسیل و زیرساخت های تولید فولاد در استان و به منظور تکمیل زنجیره تولید آن در استان تصمیم به راه اندازی این شرکت گرفته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار