فولادی ها در مسیر یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:14 ق.ظ
فولادی ها در مسیر یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال زمان مطالعه: < 1 دقیقه فولادخوزستان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود. به گزارش نخبگان، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پیگیری می‌شود که تیم‌های قشقایی شیراز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵/۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز درمقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. قشقایی در این بازی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فولادخوزستان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

به گزارش نخبگان، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پیگیری می‌شود که تیم‌های قشقایی شیراز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵/۱۹ در ورزشگاه پارس شیراز درمقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.
قشقایی در این بازی کار دشواری دارد، زیرا مقابل یک تیم آسیایی قرار می‌گیرد. آن هم در حالیکه قشقایی در مسابقات دسته اول نیز در رده شانزدهم جدول ایستاده و برای بقا تلاش می‌کند.
فولاد خوزستان، اما از همه نظر برتر از قشقایی است جز در مورد انگیزه و تلاش مضاعف بازیکنانش! قطعا قشقایی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر در جام شگفتی خلق کنند. شاگردان نکونام اگر حریف خود را دستکم بگیرند ممکن است غافلگیر شوند بخصوص اینکه قشقایی در زمانی که در لیگ دسته دوم حضور داشت پرسپولیس را با برانکو حذف کرده بود.
احمد محمدی به همراه جلیل شعرانی و سید امراله طراح این بازی را قضاوت می‌کند.
سرخ پوشان دیار کارون با غلبه بر تیم ماشین سازی تبریز گام به این مرحله گذاشتند.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار