پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت حلول سال نو

تاریخ انتشار: شنبه 30 اسفند 1399 | 15:38 ب.ظ
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت حلول سال نو زمان مطالعه: ۲ دقیقه استاندار خوزستان با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و همکاری و همراهی مردم مشکلات استان برطرف شوند. به گزارش نخبگان قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام که روز شنبه منتشر شد خطاب به مردم شهید پرور خوزستان بیان کرد: مردم  شریف خوزستان سال سختی را پشت […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استاندار خوزستان با تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و همکاری و همراهی مردم مشکلات استان برطرف شوند.

به گزارش نخبگان قاسم سلیمانی دشتکی در این پیام که روز شنبه منتشر شد خطاب به مردم شهید پرور خوزستان بیان کرد: مردم  شریف خوزستان سال سختی را پشت سر گذاشتند ادامه جنگ اقتصادی و تحریم‌ ظالمانه ، تحریم  همه جانبه  علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بحث دارو و درمان ، گسترش کرونا ،  تعطیلی بازار ، ادارات و سازمان ها ، محدودیت های مکرر در سفرها ، حوادث غیرمترقبه و مشکلات کارگری و تعویق حقوق آنها در سال گذشته برای استان مشکلاتی را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ سالی پر فراز و نشیب برای خوزستان بود ادامه داد : در سال گذشته نظام ، دولت و مردم همکاری خوبی داشتند ، تلاش‌های فراوانی انجام  شد  اما مشکلات عمیق و فراوان است  البته در این میان همراهی و هم افزایی مردم همچون سابق بی‌نظیر بوده است.

سلیمانی دشتکی همچنین گفت: در سالی که گذشت تلاش کردیم تا در این ایام  بحرانی حقوق آبداران ، کارکنان شهرداری ، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و کارگران تا حد امکان پرداخت شود  و منابع لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب اهواز و سایر شهرها و روستاهای خوزستان تامین و برنامه ریزی شود.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد : در سال جدید نیز بابد با روحیه جهادی و انقلابی کار کنیم و بروکراسی اداری را کنار بگذاریم و تا روز آخر به مردم عزیز و شریف استان خدمت کنیم.

وی ساماندهی اعتبارات ماده ۵۶ آب و فاضلاب و آب روستایی را یکی از اهداف سال جدید بیان کرد و  افزود : پوشش و پیگیری در تخصیص اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه ملی  با ارائه لایحه تخصیص درصدی از منابع نفت برای رفع مشکلات استان یکی از اولویت‌های کاری استان است .

استاندار خوزستان اظهار داشت : پیگیری ادامه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح کشاورزی مقام معظم رهبری با کمک دولت تدبیر و امید در سال جدید ادامه خواهد داشت .

وی در ادامه به  انتخابات شورای شهر و روستا و نیز انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد : تلاش در رفع مشکلات کارگری ، زیرساخت‌های جاده‌ای ، آبرسانی به روستاها و شهرها  ، تلاش در راستای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و جلب اعتماد عمومی در تمام صحنه‌ها از دیگر اولویت های سال جدید در خوزستان می باشند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری در سال ۱۴۰۰ سد تحریم‌های ظالمانه شکسته شود و مشکلات برطرف شوند و زندگی پر شور و نشاط به خوزستان بازگردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار