مهندس سید عبداله موسوی:

شرکت ملی حفاری ایران سرمایه عظیم برای صنعت نفت کشور است

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 دی 1399 | 09:16 ق.ظ
شرکت ملی حفاری ایران سرمایه عظیم برای صنعت نفت کشور است زمان مطالعه: ۳ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت سرمایه ای عظیم برای کشور و یکی از مؤلفه های اقتدار صنعت نفت به شمار می آید.  به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه (یکم دی ماه) در نشست معاونان، مدیران و رؤسای […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت سرمایه ای عظیم برای کشور و یکی از مؤلفه های اقتدار صنعت نفت به شمار می آید. 

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز دوشنبه (یکم دی ماه) در نشست معاونان، مدیران و رؤسای عملیاتی، پشتیبانی و ستادی شرکت با بیان این مطلب، گفت:  ملی حفاری یک مجموعه مادر تخصصی است  که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و اولین نهاد صنعتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی ضمن تبریک اول دیماه سالروز تاسیس شرکت به تلاشگران صنعت نفت و سختکوشان ملی حفاری، افزود: این شرکت نقش بی بدیلی در فرآیند تولید نفت ایفا می کند و از بدو تاسیس به نحو شایسته پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور بوده است که عملکرد آن بیانگر ثبت تلاش کم نظیر کارکنان در روز شمار این صنعت استراتژیک می باشد.

موسوی اظهار کرد: عملیات حفاری چاه های نفت و گاز کاری دقیق ، فنی، تخصصی و پیچیده است که موفقیت در آن منوط  به بهره مندی از  علوم کاربردی مانند فیزیک، شیمی و زمین شناسی، تجارب میدانی، ابتکارات، ابداعات، خلاقیت و هوشمندی است و در زمره مشاغل سخت و پرریسک در جهان تلقی می گردد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: مجموعه تلاشگران این عرصه با توجه به روحیه انقلابی با مدیریت ایرانی و تخصص بومی کار خود را آغاز کردند و در ۴۱ سال گذشته این روحیه جهادی حفظ و موجب خودکفایی صنعت حفاری کشور شده است.

وی افزود: وظایف ذاتی این شرکت، حفاری چاه های نفت و گاز و ارایه خدمات یکپارچه فنی و مهندسی است که در یک دهه گذشته با توسعه فعالیت های صنعت نفت دامنه فعالیت های ملی حفاری به پروژه های سطح الارضی نیز گسترش یافته و از پروژه محور به میدان محور ارتقا یافته است.

موسوی در بیان اقدامات موثر و کارآمد صورت گرفته در دو سال گذشته که بیش از پیش مورد اهتمام واقع و به موازات روال کار شرکت در سرفصل امور تعریف شده است به اصلاح ساختار، انضباط مالی، مدیریت هزینه و در آمد، کیفیت گرایی، توجه به راندمان و بهره وری، کار براساس برنامه و رضایتمندی کارکنان اشاره داشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران صیانت از نیروی انسانی همسو با حفاظت از تجهیزات شرکت به عنوان سرمایه ملی را در راس اولویت ها برشمرد و با اشاره به اصلاح فرآیندها حسب نیازها،  کار طبق برنامه و  کنترل و نظارت، اظهار کرد: ارزیابی های به عمل آمده نشان می دهد که با نگرش سیستمی و برنامه های تبیین شده در راستای اخذ گواهینامه ها و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت، محیط زیست، بهداشت حرفه ای، HSE  و  COF شاهد تحول چشمگیر در توجه به سلامت کارکنان، حفظ و نگهداشت تجهیزات و استانداردهای کار باشیم که باز خورد آن بهینه سازی هزینه ها و کاهش ضریب حوادث است.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در جهان و تبعات آن، گفت: نظر به تلاش های  مدیریت HSE و فوریت های پزشکی شرکت در راستای فرهنگ سازی، تامین نیازها و ملزومات، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان و خانواده های آنان، با وجود گستردگی مناطق عملیاتی و پراکندگی سکونت کارکنان در استان های مختلف، این شرکت بدون کوچکترین وقفه در کار و پایین ترین سطح ابتلا، وظایف محوله را طبق برنامه های صنعت نفت دنبال و استمرار بخشیده است.

موسوی همچنین به حضور فعال این سازمان در تحقق مسئولیت های اجتماعی و همکاری مستمر با دستگاه های متولی و اجرایی استان خوزستان به ویژه در مقابله با سیلاب های فصلی و کمک رسانی به مناطق شهری و روستایی در معرض سیل و آبگرفتگی اشاره کرد و افزود: این خدمات در هر زمان و بدون تاخیر ارایه می گردد زیرا ملی حفاری متعلق به مردم و در خدمت مردم است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه  این سازمان آمادگی ۱۰۰ درصد برای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور را در هر زمان و در هر مکان دارد، بار دیگر چهل و یکمین سالگرد تاسیس این شرکت را تبریک و خاطر نشان کرد: با رفع مشکل کرونا، برپایی آیین بزرگداشت سالگرد  شکل گیری شرکت که امسال تنها از طریق بستر فضای مجازی به آن پرداخته شد، سال آینده با شکوهتر از سال های قبل برگزار شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار