۱۹۲واحد تولیدی در خوزستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 بهمن 1399 | 16:13 ب.ظ
۱۹۲واحد تولیدی در خوزستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۹۲ واحد تولیدی از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع استان در قالب طرح تبصره ۱۸( طرح حمایتی از واحدهای صنعتی و تولیدی) برای دریافت تسهیلاتی به مبلغ ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند. به گزارش نخبگان؛ امیر حسین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اعتدال نخبگان/ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۹۲ واحد تولیدی از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع استان در قالب طرح تبصره ۱۸( طرح حمایتی از واحدهای صنعتی و تولیدی) برای دریافت تسهیلاتی به مبلغ ۱۰ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش نخبگان؛ امیر حسین نظری بیان کرد: تاکنون ۶۲ واحد تولیدی در استان برای دریافت تسهیلاتی به مبلغ پنج هزار و ۷۰۴ میلیارد ریال در بانک های عامل مصوب و پذیرفته شدند و مبلغ ۲ هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات در بخش های سرمایه در گردش و اعتبارات پرداخت شده است بیان کرد: سهم خوزستان از طرح تبصره ۱۸ از پنج درصد برش کشوری اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷ میلیارد ریال است که با رایزنی هایی که با بانک های عامل انجام شد تلاش داشتیم در قالب این طرح تسهیلات بیشتری برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شود.

رییس سازمان صمت استان با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع مونع تولید استان موفق به کسب رتبه سوم در سطح کشوربه لحاظ عملکردی را داشته است افزود: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰۰واحد صنعتی ، تولیدی و گردشگری در ستاد تسهیل استان مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

نظری با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۲۶۷ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل استان تصویب شده است اظهار داشت: ۸۲۳ مصوبه اجرا شده است و ۴۴۵ مصوبه نیز در دست بررسی است که ۹۰ درصد مصوبات در خصوص تامین مالی واحدهای تولیدی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار