اعتراف تلخ شهردار از زبان اسکندر لطفعلی زاده

آنهایی که به شهردار توهین ‌می‌کنند بگویند میزان تخلفات خودشان در کجا ثبت شده و تاکنون چه کرده‌اند؟!

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 بهمن 1399 | 20:32 ب.ظ
آنهایی که به شهردار توهین ‌می‌کنند بگویند میزان تخلفات خودشان در کجا ثبت شده و تاکنون چه کرده‌اند؟! زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اظهارات تند رئیس شورا علیه شهردار، گفت: در آستانه ثبت نام انتخابات شورای شهر، مردم از ما انتظار پاسخگویی در قبال عملکرد چهارساله را دارند و جنس سخنان انتخاباتی را متوجه می‌شوند. اسکندر لطفعلی‌زاده عضو شورای اسلامی اهواز، اظهار کرد: شهرداری اهواز با حجم گسترده عقب […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اظهارات تند رئیس شورا علیه شهردار، گفت: در آستانه ثبت نام انتخابات شورای شهر، مردم از ما انتظار پاسخگویی در قبال عملکرد چهارساله را دارند و جنس سخنان انتخاباتی را متوجه می‌شوند.

اسکندر لطفعلی‌زاده عضو شورای اسلامی اهواز، اظهار کرد: شهرداری اهواز با حجم گسترده عقب ماندگی شهر و مشکلات ناشی از باران‌های سیل آسای دو سال اخیر بوده و با توجه به این شرایط نیز دستاوردهای مهمی داشته است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: علیرغم مشکلات اما خوشبختانه پروژه‌های عمرانی بزرگی در دست اجرا است و به زودی شاهد افتتاح پروژه های متعدد خواهیم بود.

لطفعلی زاده به ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به اهواز نیز اشاره کرد و افزود: خلع ید شرکت کیسون از پروژه مترو اهواز و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اهواز از جمله در پروژه قطارشهری، اقدام بی نظیر شهرداری اهواز بوده و به یادگار خواهد ماند.

وی با اشاره به اظهارات تند رئیس شورای شهر علیه شهردار، عنوان کرد: در آستانه ثبت نام انتخابات شورای شهر، مردم از ما انتظار پاسخگویی در قبال عملکرد چهارساله را دارند و جنس سخنان انتخاباتی را متوجه می‌شوند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: نادیده‌گرفتن دستاوردهای بزرگ مدیریت شهری از جمله در زمینه محرومیت‌زدایی و طرح‌های زیباسازی، خیانت در حق اعتماد مردم، کارکنان شریف شهرداری و خود شورای شهر است؛ شگفت‌آور است که برای منافع کوچک و زودگذر خود، اعتبارمان را زیرسوال ببریم.

وی اظهار کرد: اینکه می‌گویند از روز اول معارفه، نگذاشتند شهرداری روی آرامش ببینید اعتراف تلخی است که عمق فاجعه را نشان می‌دهد؛ کشور ما و به طور ویژه شهر اهواز نیاز به فضای آرام، وحدت، همدلی و برنامه‌ریزی کارشناسی دارد و تاب اختلافات بیشتر را ندارد.

لطفعلی زاده عنوان کرد: انتقاد و تذکر حق اعضای شورای شهر است اما خوب است آنهایی که به شهردار توهین ‌می‌کنند بگویند میزان تخلفات خودشان در کجا ثبت شده و تاکنون چه کرده‌اند؟

#نخبگان
#اعتدال_نخبگان
#نخبگان_خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار