یکهزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی آبادان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 بهمن 1399 | 23:09 ب.ظ
یکهزار میلیارد ریال برای اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی آبادان اختصاص یافت زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: یک هزار میلیارد ریال به منظور اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی در آبادان به ویژه در بافت فرسوده این شهر اختصاص یافت. به گزارش نخبگان به نقل از ایرنا فاضل عبیات روز چهارشنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: پیگیری‌ خوبی در زمینه بازآفرینی محله‌های ناکارآمد و بافت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: یک هزار میلیارد ریال به منظور اجرای شبکه دفع آب‌های سطحی در آبادان به ویژه در بافت فرسوده این شهر اختصاص یافت.

به گزارش نخبگان به نقل از ایرنا فاضل عبیات روز چهارشنبه در گفت‌وگویی بیان کرد: پیگیری‌ خوبی در زمینه بازآفرینی محله‌های ناکارآمد و بافت فرسوده آبادان انجام شده و برای ترمیم زیرساخت‌ها، اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی به بازدید چندی پیش اعضای کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق هفتگانه بافت فرسوده آبادان اشاره کرد و افزود:بازنگری طرح جامع بازسازی و نوسازی بافت فرسوده آبادان با در نظر گرفتن دقت و سرعت اجرا می‌شود و به زودی نخستین مرحله آن در منطقه سلیج آبادان آغاز خواهد شد.

عبیات ادامه داد: متاسفانه در استان خوزستان شاهد پدیده بافت ناکارآمد و حاشیه شهر به ویژه در اهواز، ماهشهر و در مناطقی از آبادان و خرمشهر هستیم که با اندک بارندگی شاهد آبگرفتگی در آنها هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و شبکه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در مناطق هدف طرح بافت فرسوده آبادان، این مناطق دیگر در بارندگی دچار مشکل آبگرفتگی نخواهند شد.

مناطق سلیج شرقی و غربی، ذوالفقاری، شطیط ، کوی قدس و بهار، سده و جمشیدآباد در محدوده محلات ناکارآمد و بافت فرسوده آبادان قرار دارند.

به گزارش نخبگان رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر هفته گذشته به آبادان از اختصاص و ابلاغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بافت فرسوده در آبادان و خرمشهر خبر داده بود.

محمدرضا رضایی‌کوچی پنجشنبه گذشته در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده آبادان بیان کرد:این اعتبار پس از پیگیری نمایندگان آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی و در جلساتی که با ستاد بازآفرینی برگزار شد برای بازسازی محله‌های آسیب‌پذیر این ۲ شهر در نظر گرفته شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار