تغییر نام منطقه منبع آب اهواز به کوی شهید سلیمانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

تاریخ انتشار: شنبه 13 دی 1399 | 01:19 ق.ظ
تغییر نام منطقه منبع آب اهواز به کوی شهید سلیمانی با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان: با حضور دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محله منبع آب اهواز به کوی شهید سلیمانی تغییر نام پیدا کرد. به گزارش نخبگان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مسجد محله منبع آب اهواز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان: با حضور دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محله منبع آب اهواز به کوی شهید سلیمانی تغییر نام پیدا کرد.

به گزارش نخبگان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مسجد محله منبع آب اهواز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای ایشان ابومهدی المهندس، در سخنرانی کوتاهی گفت: امیدواریم راه این شهیدان تا آزادی کامل منطقه و جهان اسلام از چنگال همه ظالمین و مستکبرین عالم ادامه پیدا کند.

در جریان این بازدید با تصمیم ساکنان محله، نام منطقه منبع آب، به محله شهید سلیمانی تغییر نام پیدا کرد.

وی در جریان این بازدید، خاطرنشان کرد: امیدوارم آبادانی محله شهید سلیمانی، در همه امور از سازندگی تا کارآفرینی نمونه باشد و من هم به عنوان یک سرباز اسلام از همه شما تشکر می کنم و باید دست به دست هم بدهیم تا آبادانی وپیشرفت ایران را رقم بزنیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به ساکنان این نقط محروم از شهر اهواز، گفت: من از آقایانی که برای شما خانه ساخته اند می‌خواهم که برای اشتغال شما برنامه‌ریزی کنند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار