پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 آذر 1399 | 20:47 ب.ظ
پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج زمان مطالعه: ۲ دقیقه اعتدال نخبگان/ مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج، که به قول امام راحل (ره)؛ بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمر است، را تبریک […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج، که به قول امام راحل (ره)؛ بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمر است، را تبریک گفت.
درمتن این پیام آمده است؛

بسیج بانگ بلند بیداری و دروازه رهایی از سلطه استکبار و استعمار است و جوششی است از جنس احساس که عامل حرکت و است و بصیرتی است از جنس تفکرکه باعث بینش شده است.
شجره طیبه بسیج در ۴۱ سال اخیر نشان داده است که مدرسه عشق و معراج اندیشه های پاک اسلامی است.
امروزه بسیج فراتر از یک نیروی دفاع در مقابل دشمن و از ارزش های والای انقلاب اسلامی ظاهر شده است و برای حضور در عرصه های مختلف اقتصادی و محرومیت زدایی و مقابله با ویروس کرونا پیشتاز و پیشگام است و انشالله برکات آن روز به روز نمایان و به تکمیل توسعه و موفقیت های کشورمان کمک خواهد کرد.
این هفته فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان و با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری است که گفت؛ بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، هفته بسیج را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیجیان آزاده و ایثارگر تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

گفتنی است در هفته بسیج با دستور و مساعدت مدیر منطقه خوزستان، یک منزل مسکونی در منطقه منبع آب اهواز توسط بسیجیان تلاش گر و گروه جهادی مخابرات منطقه خوزستان در حال بازسازی است.

پایگاه خبری تحلیلی نخبگان، از مهندس فلاح زاده مدیر بسیجی، پرتلاش و محجوب مخابرات خوزستان و همکاران ایشان به خاطر این کار ارزشی و معنوی که یقینا اجر و پاداش اخروی به همراه دارد به صورت ویژه تشکر و قدردانی می نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار