شرکت بوژنه در خوزستان می ماند

تاریخ انتشار: شنبه 24 آبان 1399 | 12:54 ب.ظ
شرکت بوژنه در خوزستان می ماند زمان مطالعه: < 1 دقیقه  اعتدال نخبگان / معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با مذاکرات و هماهنگی که بین مدیران شرکت بوژنه و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت، موضوع خارج شدن این شرکت از خوزستان منتفی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سید نوراله حسن‌زاده در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت شرکت بوژنه اظهارداشت: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 اعتدال نخبگان / معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با مذاکرات و هماهنگی که بین مدیران شرکت بوژنه و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت، موضوع خارج شدن این شرکت از خوزستان منتفی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا سید نوراله حسن‌زاده در گفتگویی در مورد آخرین وضعیت شرکت بوژنه اظهارداشت: با دستور استاندار و پیگیری‌های انجام شده طی برقراری ارتباط با مدیران این شرکت ، مقرر شد نسبت به رفع مشکلات آن از جمله  اختصاص زمین به‌منظور تاسیس فازهای بعدی کارخانه و همچنین موضوعات مرتبط به حوزه مجوزهای قانونی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه‌داد: در مورد تداوم‌ فعالیت شرکت در مکان فعلی به‌دلیل مشکلات قضایی و حقوقی، مقرر شد از طریق مقامات ذیربط پیگیری‌های لازم انجام شود و فعالیت شرکت تا تعیین تکلیف زمین و مکان جدید، ادامه پیدا کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل ناهماهنگی در مراجعه مدیر استانی شرکت به مراجع ذیصلاح، این تصور برای مدیران شرکت ایجاد شده بود که ادامه فعالیت در استان امکان پذیر نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکیدکرد: در مذاکره با مدیران شرکت گلرنگ به آنها اطمینان داده شد که آماده همه گونه همکاری با مجموعه گلرنگ هستیم.

وی اضافه‌کرد: این شرکت در هر نقطه‌ای از استان که مایل به سرمایه گذاری باشد، استانداری خوزستان زمینه تسهیل این امر را فراهم خواهد کرد تا زیرساخت های لازم جهت تولیدات این مجموعه در استان بیش از پیش فراهم گردد.

بر اساس این گزارش خطوط تولید کارخانه بوژنه در اهواز بیش از  ۴۰ سال است که فعالیت دارد و پیش از این برخی رسانه ها از ایجاد مقدمات خطوط تولید این کارخانه به استان‌های اصفهان و تهران خبر داده بودند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار