برنامه های هفته کتاب در خوزستان اعلام شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 | 00:36 ق.ظ
برنامه های هفته کتاب در خوزستان اعلام شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در این استان را اعلام کرد. دکتر محمد جوروند دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ادبی نخبگان با اشاره به برنامه های این اداره کل در طول هفته کتاب اظهار داشت: این برنامه ‌ها شامل همایش تجلیل از خادمان نشر […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در این استان را اعلام کرد.

دکتر محمد جوروند دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ادبی نخبگان با اشاره به برنامه های این اداره کل در طول هفته کتاب اظهار داشت: این برنامه ‌ها شامل همایش تجلیل از خادمان نشر استان، رونمایی و نقد کتاب از نویسندگان استانی، بازدید اهالی فرهنگ و هنر از کتابخانه ها و کتابفروشی‌ها،همچنین برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی خوزستان، درهفته کتاب می‌باشد.

وی با تاکید به لزوم افزایش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی افزود:اهدای کتاب به دفاتر تسهیلگری در مناطق کم برخوردار اهپاز مانند عین ۲ و کوی علوی نیز انجام می گیرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برنامه‌های هفته‌ کتاب می‌تواند فرصت مناسبی برای تشویق  همگان به مطالعه و بهره‌گیری از گنجینه‌ کتاب را فراهم آورد.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.در هفته کتاب، در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، و استان‌های کشور نمایشگاه‌ها و جشن‌های کتاب و سخنرانی در موضوع چاپ و نشرِ کتاب برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار