استاندار خوزستان خبر داد

اجرای پروژه‌های مقابله با آبگرفتگی در ۵۲ نقطه بحرانی اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 آبان 1399 | 00:09 ق.ظ
اجرای پروژه‌های مقابله با آبگرفتگی در ۵۲ نقطه بحرانی اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی به منظور مقابله با آبگرفتگی شهرها هنگام بارندگی گفت: با انجام پروژه‌هایی در ۵۲ نقطه بحرانی اهواز، شرایط پایداری در زمان بارندگی بهتر خواهد بود. غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۱۹ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم آمادگی به منظور مقابله با آبگرفتگی شهرها هنگام بارندگی گفت: با انجام پروژه‌هایی در ۵۲ نقطه بحرانی اهواز، شرایط پایداری در زمان بارندگی بهتر خواهد بود.

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که امروز (۱۹ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی برای آمادگی‌های لازم به منظور مواجهه با بارش‌های آینده دعوت شد.

به گزارش خبرنگار نخبگان، وی افزود: اگرچه پیش‌بینی می‌شود امسال بارش‌های موثر دیرتر آغاز شود و احتمالا بارش‌ها در آذرماه و دی‌ماه کمتر از نرمال باشد اما طبق پیش‌بینی‌ها، بارندگی در بهمن‌ماه بیش از نرمال خواهد بود و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

استاندار خوزستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده برای مقابله با آبگرفتگی گفت: از قبل پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت در اهواز، بندر امام(ره)، ماهشهر، دشت آزاداگان، آبادان و خرمشهر اجرا شده است و اکنون با اقدامات انجام‌شده آمادگی برای مقابله بیشتر شده است. دستگاه‌ها موظف شدند با جدیت وظایف محوله را اجرا کنند و آمادگی بیشتری داشته باشند تا هم شاهد بارش رحمت الهی باشیم و هم نگرانی مردم کمتر باشد.

شریعتی بیان کرد: علیرغم همه مشکلات مالی دستگاه‌ها، عمده پروژه‌ها تا پایان آبان‌ماه به پایان می‌رسد و برنامه‌ریزی‌ها برای استقرار ماشین‌آلات در مواقع بحران در مناطق مختلف نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد: اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان و معاونت امور عمرانی استانداری مستمر این برنامه‌ها را دنبال می‌کنند تا شرایط خوزستان برای مقابله با بارش‌ها نسبت به سال‌های گذشته پایدارتر باشد. اگر چه حل مساله آبگرفتگی بعد از اجرای طرح کامل جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب انجام خواهد شد و کار سنگین و درازمدتی است اما با انجام پروژه‌هایی در ۵۲ نقطه بحرانی اهواز، شرایط پایداری در زمان بارندگی بهتر خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار