اخبار خوزستان

تقدیر فرماندار باوی از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

فرماندار شهرستان باوی از تلاش های مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در احداث ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب شرب شهر ویس تقدیر کرد.

تقدیر فرماندار باوی از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان

به گزارش نخبگان و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،”منوچهر ورناصری”،فرماندار شهرستان باوی با ارسال لوح تقدیر از تلاش های مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در احداث ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب شرب که در آبرسانی به شهر ویس و روستاهای اطراف نقش مهمی را ایفا میکند،تقدیر کرد.

گفتنی است همچنین فرماندار باوی از تلاش های “صابر علیدادی” معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان،”مجتبی اورک”،”افشین پرویزی” و “شهرام ناصرپور” در اجرایی شدن این پروژه تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا