
اخبار خوزستان
تقدیر فرماندار باوی از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان
فرماندار شهرستان باوی از تلاش های مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در احداث ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب شرب شهر ویس تقدیر کرد.
گفتنی است همچنین فرماندار باوی از تلاش های “صابر علیدادی” معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان،”مجتبی اورک”،”افشین پرویزی” و “شهرام ناصرپور” در اجرایی شدن این پروژه تقدیر کرد.

