طی جلسه دکتر علیرضا ورناصری با معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت مصوب شد؛

حمایت همه جانبه وزارت نفت از تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1399 | 17:55 ب.ظ
حمایت همه جانبه وزارت نفت از تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر زمان مطالعه: < 1 دقیقه به  گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، نشست دکتر علیرضا ورناصری با شجاع الدین بازرگانی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با محوریت رفع مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شد. دکتر ورناصری طی این دیدار اظهار داشت : […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به  گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ، نشست دکتر علیرضا ورناصری با شجاع الدین بازرگانی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با محوریت رفع مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

دکتر ورناصری طی این دیدار اظهار داشت : یکی از دغدغه های مردم مسجدسلیمان و حومه به ویژه جوانان این خطه ، رفع مشکلات مالی تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان جهت حضور قدرتمندانه در لیگ برتر است که ضروری است مدیران ارشد وزارت نفت با توجه به اینکه مسجدسلیمان همواره دین خود را به کشور ادا کرده است، در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

در خاتمه این نشست و پس از بحث و گفتگو ، وزارت نفت ملزم به حمایت همه جانبه از تیم نفت مسجدسلیمان در فصل آینده لیگ برتر شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار