برگزاری اولین جلسه راهبردی باشگاه فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 تیر 1399 | 16:11 ب.ظ
برگزاری اولین جلسه راهبردی باشگاه فولاد خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بابک داودی مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات مدیره محترم شرکت فولاد خوزستان و تاکید جناب آقای آذری در خصوص تعیین برنامه سه ساله […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بابک داودی مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات مدیره محترم شرکت فولاد خوزستان و تاکید جناب آقای آذری در خصوص تعیین برنامه سه ساله استراتژیک باشگاه که متاثر از چشم‌انداز کلان شرکت می باشد، صبح امروز شنبه مورخ ٣١ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران، اولین جلسه راهبردی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان بر اساس مدل (swot) برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه گام ابتدایی در تهیه برنامه استراتژیک و راهبردی سه ساله باشگاه فولاد خوزستان ارزیابی شرایط موجود است، در این جلسه مقرر شد کلیه نقاط ضعف، قوت، فرصت و تهدیدهای باشگاه در ۱۲ حوزه شناسایی شود.

داودی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی، اظهار داشت: پیش شرط هر موفقیتی، برنامه ریزی و هدف گذاری است و قطعا این رویکرد نوین در آینده باشگاه فولاد خوزستان و ارتقاء جایگاه آن تاثیر بسزایی دارد؛ ما برای رسیدن به یک هدف، نیازمند چشم انداز و سند راهبردی هستیم.

مدیر مدارس فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان در حال حاضر با داشتن زیرساخت های کم نظیر به یک مجموعه برتر فوتبالی در کشور تبدیل شده و قطعا با توجه به این ظرفیت و نقاط قوت می توانیم در آینده با تکیه بر برنامه استراتژیک باشگاه درآمدزایی و رشد اقتصادی را تجربه کنیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار