یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 | 18:54 ب.ظ
یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه با اعلام رسمی یکپارچه سازی شرکت های آبفا استانی، صادق حقیقی پور به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز منصوب شد. به گزارش نخبگان، امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با برگزاری جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

با اعلام رسمی یکپارچه سازی شرکت های آبفا استانی، صادق حقیقی پور به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز منصوب شد.

به گزارش نخبگان، امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با برگزاری جلسه ای به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و فاضل عبیات معاون عمرانی استاندار خوزستان، به صورت رسمی طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی در استان خوزستان انجام شد.

بر این اساس صادق حقیقی پور که هم اکنون مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان است، به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز منصوب و شرکت آب و فاضلاب روستایی نیز در شرکت آبفا استان ادغام شد.

وی پیش از این نیز در دوره ای کوتاه به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز فعالیت کرده بود.

در این جلسه همچنین از تلاش های بهنام مریدی در زمان تصدی شرکت آبفا اهواز و عادل حرباوی در زمان تصدی شرکت آبفا روستایی خوزستان تقدیر شد./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار