فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:

اختصاص ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل منازل شهرک ولیعصر(عج) شهرستان مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 | 22:59 ب.ظ
اختصاص ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل منازل شهرک ولیعصر(عج) شهرستان مسجدسلیمان زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل با اعلام این خبر گفت:با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت ویژه دکتر شریعتی استاندار خوزستان، مبلغی بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل منازل شهرک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان که پیشرفت بالای ۵۰ درصد داشته اند اختصاص یافت. وی ادامه داد:پیگیری ها برای حل […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،دکتر پاکدل با اعلام این خبر گفت:با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت ویژه دکتر شریعتی استاندار خوزستان، مبلغی بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان برای تکمیل منازل شهرک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان که پیشرفت بالای ۵۰ درصد داشته اند اختصاص یافت.
وی ادامه داد:پیگیری ها برای حل مشکل منازل جابه جا شده بر اثر آلودگی به نفت و گاز در مسجدسلیمان ادامه دارد و انشاءالله با تزریق این اعتبار بتوانیم پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک ولیعصر(عج) را تکمیل کنیم.
فرماندار مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد:با توافقی که فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده است بزودی عملیات تکمیل این پروژه،اجرایی خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار