دستورالعمل ساعت کاری ادارات خوزستان اعلام شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 | 20:42 ب.ظ
دستورالعمل ساعت کاری ادارات خوزستان اعلام شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان، دستورالعمل‌های فعالیت مشاغل، اماکن و آموزشگاه‌ها از یکم اردیبهشت امسال در سطح استان را اعلام کرد. به گزارش نخبگان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به دستورالعمل‌های این ستاد ملی گفت: باید توجه کنیم این موارد به منزله عادی شدن شرایط نبوده و قطع […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان، دستورالعمل‌های فعالیت مشاغل، اماکن و آموزشگاه‌ها از یکم اردیبهشت امسال در سطح استان را اعلام کرد.

به گزارش نخبگان، رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به دستورالعمل‌های این ستاد ملی گفت: باید توجه کنیم این موارد به منزله عادی شدن شرایط نبوده و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بستگی به عملکرد آحاد شهروندان دارد.

او افزود: از روز یکم اردیبهشت‌ماه، همچنان دو سوم کارمندان ادارات به صورت نوبت کاری فعالیت می‌کنند و یک سوم مرخصی خواهند بود.

نجاتی اظهار داشت: ساعت کار اداری از فردا، ساعت اداری ۷ تا ۱۴ خواهد بود و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و مادران شیرده از حضور در محل کار به شرط نداشتن شغل دوم، معاف هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خوزستان با بیان اینکه اماکن متبرکه و مساجد تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است، ادامه داد: تجمع و افطاری در ماه مبارک رمضان ممنوع بوده و مدارس و دانشگاه‌ها تا مقطع فوق لیسانس تعطیل است، اما مقطع دکترا فردا فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با اشاره به اینکه پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند، افزود: این مراکز روزانه صرفا تا ساعت ۱۸ حق فعالیت دارند؛ فعالیت رستوران یا قهوه خانه‌های واقع در پاساژها، جز به صورت غذای بیرون بر ممنوع خواهد بود.

نجاتی بیان داشت: پارک‌ها و بوستان‌ها برای تجمع و نشستن ممنوع است، اما اگر افرادی بخواهند در این مکان‌ها پیاده روی نمایند این کار بلامانع است.

او گفت: فعالیت سالن‌های ورزشی، بدنسازی، قهوه خانه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های پذیرایی و مراکز کسب و کاری که مستلزم تجمع است همچنان ممنوع است./ باشگاه خبرنگاران جوان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار