تاکید رئیس جمهوری بر بسیج امکانات به مناطق زلزله زده در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 تیر 1398 | 00:42 ق.ظ
تاکید رئیس جمهوری بر بسیج امکانات به مناطق زلزله زده در مسجدسلیمان زمان مطالعه: ۲ دقیقه در پی رخداد زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان در استان خوزستان ،رییس جمهوری روز دوشنبه دوبار به منظور بررسی وضعیت این شهرستان با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان تماس تلفنی برقرار کرد و بر بسیج امکانات برای رسیدگی و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده تاکید کرد. به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا شامگاه […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در پی رخداد زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان در استان خوزستان ،رییس جمهوری روز دوشنبه دوبار به منظور بررسی وضعیت این شهرستان با غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان تماس تلفنی برقرار کرد و بر بسیج امکانات برای رسیدگی و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده تاکید کرد.

به گزارش اعتدال نخبگان و به نقل از ایرنا شامگاه دوشنبه رئیس جمهور برای دومین بار از طریق تماس تلفنی در جریان وضعیت مسجدسلیمان در پی رخداد زلزله قرار گرفت.

استاندار خوزستان در خصوص جزئیات این تماس به ایرنا گفت: هنگام وقوع زلزله امروز در تهران در جلسه بودم و پس از این حادثه هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور تماس داشتند و شرایط منطقه و مردم را جویا شدند.

استاندار خوزستان گفت: به دستور رئیس جمهوری تمام برنامه‌ها و جلسات روز دوشنبه را لغو کرده و بلافاصله به منطقه برگشتم و در جریان امور قرار گرفتم که امشب دوباره دکتر روحانی یا من تماس گرفتند و اطلاعات لازم را به استحضار رساندم و ایشان هم دستورات لازم را دادند.

وی گفت: رئیس جمهوری دستور دادند تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک رسانی به مصدومان بسیج شود و امکانات لازم در اختیار افرادی که منازلشان آسیب دیده، قرار بگیرد و اگر در زمینه خاصی نیاز به دستور رئیس جمهوری بود این موضوع فوراً منتقل شود تا کارهای لازم انجام شود.
استاندار خوزستان ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم خوزستان افزود: دکتر روحانی اعلام کردند که ما مانند شرایط سیل، امروز هم در کنار زلزله زدگان هستیم، سپس دستور ارزیابی و تعیین خسارت‌ها را هم دادند که به زودی انجام خواهد شد، ما هم با تمام توان سعی در بهبود شرایط برای مردم زلزله زده مسجدسلیمان داریم.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجد سلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

پس از زلزله اولیه تاکنون ۱۵ پس لرزه در این شهرستان رخ داده است.

کانون این زمین لرزه شهر گلگیر مسجد سلیمان بوده است که در این حادثه ۱۱۴ نفر در مسجد سلیمان مصدوم شدند و یک نفر به دلیل ترس دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار