مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:

طرح تاپ زمینه را برای رقابت پذیر شدن واحدهای صنعتی فراهم می کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 | 10:24 ق.ظ
طرح تاپ زمینه را برای رقابت پذیر شدن واحدهای صنعتی فراهم می کند زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: با توجه به اینکه تاپ، طرحی دانش محور است ، واحدهای صنعتی شرکت کننده در این طرح را نیز به مرور به سمت و سوی دانش بنیان شدن هدایت نموده و زمینه را برای رقابت پذیری آنان بیش از پیش فراهم می سازد. به گزارش نخبگان و به نقل […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: با توجه به اینکه تاپ، طرحی دانش محور است ، واحدهای صنعتی شرکت کننده در این طرح را نیز به مرور به سمت و سوی دانش بنیان شدن هدایت نموده و زمینه را برای رقابت پذیری آنان بیش از پیش فراهم می سازد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان،  ” اخلاق محمدیان ”  در آیین رونمایی از طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ( تاپ ) با حضور برات قبادیان معاون وزیر صنعت اظهار کرد: طرح تاپ یکی از حرکت های مهم در عرصه فعالیت برای توانمندسازی بیشتر بخش صنعت، خصوصا  از طریق فراهم نمودن فرصتی مناسب در جهت پیوند واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با نیروهای متخصص و فارغ التحصیلان مرتبط با صنایع مختلف کشور است.

محمدیان ادامه داد:  طرح تاپ  چند مسئله کلیدی را برای کشور میتواند راهگشایی کند. جذب نیروهای دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی و بهره مندی از دانش روز آنها به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود محصول ،رقابت پذیر کردن تولیدات با کاهش هزینه و دخالت فنآوری ، کمک به اشتغالزایی در کشور با قرار دادن نیروهای متخصص در  بخش تولید ، پیوند دانشگاه  و نخبگان با نیازهای فعلی و آتی کشور که میتواند سبب انگیزه بیشتری در تربیت نیروهای مورد نیاز بخش گردد.

وی با تأکید بر اینکه تاپ می تواند باوری مبنی بر اینکه تولید و محصول نهایی می تواند پیشرفته تر از شرایط فعلی باشد ایجاد نماید تصریح کرد:  از همین نقطه قطعا میتوانیم پایگاهی بشویم برای صنایع دانش بنیان که هدف فعالیت خود را در این حوزه تعریف نموده اند و همچنین انگیزه ای برای تعریف صنایع جدید به لحاظ برخورداری از دانش مدیریت صنعتی ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان عنوان کرد: مطمئنا با فراهم آمدن این فرصت در طرح تاپ و با استقبال همکاران کارآفرینمان در بهره گیری مناسب از پتانسیل بوجود آمده و رفع موانع شاهد توفیقات بیشتری  خواهیم بود که پیشنهاد می کنم دولت مشوق ها، معافیت ها و تسهیلاتی برای بنگاه های صنعتی کوچک و متوسطی که در این طرح مشارکت می کنند  و علاوه بر توانمند نمودن تولیدات خود، زمینه ساز ایجاد اشتغال پایدار می شوند تعریف نماید

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار