استاندار: سه هزار و۶۵۱ فرصت شغلی در خوزستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 بهمن 1397 | 14:09 ب.ظ
استاندار: سه هزار و۶۵۱ فرصت شغلی در خوزستان ایجاد شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از ۴۶۰ پروژه مختلف در دهه فجر در استان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها سه هزار و ۶۵۱ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است. به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار با دیدار با علما و روحانیون خوزستان در گیت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از ۴۶۰ پروژه مختلف در دهه فجر در استان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها سه هزار و ۶۵۱ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

به گزارش نخبگان غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار با دیدار با علما و روحانیون خوزستان در گیت بوستان اهواز در گفت وگویی اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۳۲۱ طرح در مناطق شهری و ۱۳۹ طرح نیز در روستاها اجرا شده اند.

نماینده عالی دولت در خوزستان ارزش این تعداد پروژه و طرح عمرانی را بیش از ۱۶ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای پروژه های شهری ۱۴ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال و در بخش روستایی یک هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

استاندار خوزستان یادآور شد: اداره ‌کل بنادر و دریانوردی با هشت هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال بیشترین مبلغ اجرای پروژه ها را داشته و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز با ۶۶ پروژه بیشترین تعداد طرح را به خود اختصاص داده است.

شریعتی همچنین گفت: کلانشهر اهواز با ۴۱ پروژه بیشترین تعداد طرح و شهرستان ماهشهر با هشت هزار و ۸۴۱ میلیارد ریال در رتبه اول هزینه اجرای پروژه‌ ها را دارند.

بر اساس این گزارش، در دهه فجر سال گذشته ۴۵۹ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در خوزستان به بهره برداری رسیدند./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار