کوروشی و افشین با فولاد خوزستان قرارداد بستند؛ منشا و طارمی در حال مذاکره

تاریخ انتشار: شنبه 13 بهمن 1397 | 15:18 ب.ظ
کوروشی و افشین با فولاد خوزستان قرارداد بستند؛ منشا و طارمی در حال مذاکره زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پشت سر گذاشتن روزهایی راکد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، بالاخره به‌صورت قطعی با ۲ بازیکن به توافق رسید که البته به‌ احتمال فراوان به تعداد خریدهای فولاد در چند روز آینده اضافه می‌شود.   آرش افشین مهاجم سابق فولاد که از ابتدای انتصاب افشین […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پشت سر گذاشتن روزهایی راکد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، بالاخره به‌صورت قطعی با ۲ بازیکن به توافق رسید که البته به‌ احتمال فراوان به تعداد خریدهای فولاد در چند روز آینده اضافه می‌شود.

 

آرش افشین مهاجم سابق فولاد که از ابتدای انتصاب افشین قطبی به‌عنوان سرمربی فولاد در تمرینات این تیم حضور داشت، بالاخره قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کرد تا پس از نیم‌فصل خانه‌نشینی بازهم در لیگ برتر فرصت عرض‌اندام داشته باشد. افشین در کنار بیت سعید، زبیدی، حردانی و میرزایی فرصت بازی در پست وینگر را برای فولاد مردان خواهد داشت که البته شاید قطبی حتی در پست مهاجم هدف از وی استفاده کند.

 

دیگر خرید جدید فولادی‌ها سیامک کوروشی ۲۹ ساله است که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، ملوان و سایپا را در کارنامه دارد. کوروشی که سابقه ۲ بازی ملی را در کارنامه دارد و از المعیذر قطر به فولاد آمده، در کنار والی و کرمی این فرصت را پیدا می‌کند که به‌روزهای اوج خود در لیگ برتر این بار بالباس فولاد برگردد.

 

گفته می‌شود مذاکره با گادوین منشا دوباره به جریان افتاده و احتمال پیوستن وی به فولاد نیز وجود دارد. همچنین عارف غلامی بازیکن سابق سپاهان نیز در تیررس فولادی‌ها قرار دارد./تسنیم

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار