خوزستان باران می آید

تاریخ انتشار: شنبه 6 بهمن 1397 | 14:36 ب.ظ
خوزستان باران می آید زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش ابر و به تدریج رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی و شرقی استان خبر داد. به گزارش نخبگان، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگویی اظهار کرد: آسمان استان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش ابر و به تدریج رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی و شرقی استان خبر داد.

به گزارش نخبگان، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگویی اظهار کرد: آسمان استان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق و در بعضی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از صبح فردا تا اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری شاهد افزایش ابر و به تدریج رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال تگرگ به ویژه در مناطق شمالی و شمال شرقی و شرقی استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها مورد انتظار است. همچنین بارش در ارتفاعات به شکل برف پیش‌بینی می‌شود و خلیج فارس در این مدت نیز مواج خواهد بود.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۲۵ و ایذه با ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت نیز بین ۱۰ تا ۲۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود. /ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار