وزیر کشاورزی تاکید کرد:

لزوم پرورش خرماهای صادرات محور در خوزستان

تاریخ انتشار: جمعه 2 شهریور 1397 | 03:44 ق.ظ
لزوم پرورش خرماهای صادرات محور در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر  جهاد کشاورزی گفت: باید خرماهایی که بازارپسند هستند و می‌توان برای آن‌ها بازارهای صادراتی را پیدا کرد، در استان خوزستان پرورش داده شوند. به گزارش نخبگان، محمود حجتی در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبیاری تحت فشار قطره ای که امروز یکم شهریورماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه قدردان نعمت هایی که خداوند به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر  جهاد کشاورزی گفت: باید خرماهایی که بازارپسند هستند و می‌توان برای آن‌ها بازارهای صادراتی را پیدا کرد، در استان خوزستان پرورش داده شوند.

به گزارش نخبگان، محمود حجتی در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبیاری تحت فشار قطره ای که امروز یکم شهریورماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه قدردان نعمت هایی که خداوند به ما داده هستیم، اظهار کرد: امیدواریم خداوند به بزرگی خود همه نعمت‌ها را به ما ببخشد و هر چه نعمت دارد را به ما ارزانی کند.

وی با اشاره به پرورش خرمای برهی در بخش‌هایی از خوزستان، افزود: با توجه به اینکه خیلی نمی‌توانیم در بازاریابی خارجی خرمای برهی خوزستان موفق عمل کنیم و جایی را برای آن در بازارهای خارجی ایجاد کنیم، خیلی علاقه‌مند به توسعه پرورش انبوه خرمای برهی در خوزستان نیستیم.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: باید خرماهایی که بازارپسند هستند و می‌توان برای آن‌ها بازارهای صادراتی را پیدا کرد، در استان خوزستان پرورش داده شوند.

حجتی عنوان کرد: از استاندار خوزستان بابت پشتیبانی و حمایت‌هایی که از بخش کشاورزی در خوزستان انجام داده است نهایت تشکر را دارم و امیدوارم این حمایت‌ها موجب توسعه و رونق هرچه بیشتر کشاورزی در خوزستان شود.

وی با بیان اینکه باید بحث سیستم‌های نوین آبیاری در منطقه تکثیر شوند، ادامه داد: کمتر نخیلاتی در استان خوزستان توسط سیستم‌های نوین، آبیاری می‌شوند. امیدواریم با توسعه این سیستم‌های نوین شاهد افزایش بهره وری در مصرف آب باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که در کشور ما ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و اشتغال وجود دارد و در این زمینه نیز کارهای خوبی در حال انجام است./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار