تخلف رئیس اداره ارشاد بندر‌ماهشهر اثبات شود ‌عزلش می‌کنم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 مرداد 1397 | 14:59 ب.ظ
تخلف رئیس اداره ارشاد بندر‌ماهشهر اثبات شود ‌عزلش می‌کنم زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان، محمد جوروند در گفت‌وگویی اظهارداشت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان خوزستان به هیچ وجه حق ندارند پولی را برای ارائه خدمات فرهنگی هنری خود دریافت کنند، اگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی را در اختیار بخش خصوصی قرار داد آن وقت می‌تواند از آن پول دریافت کند. وی افزود: […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان، محمد جوروند در گفت‌وگویی اظهارداشت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان خوزستان به هیچ وجه حق ندارند پولی را برای ارائه خدمات فرهنگی هنری خود دریافت کنند، اگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فضایی را در اختیار بخش خصوصی قرار داد آن وقت می‌تواند از آن پول دریافت کند.

وی افزود: هرگونه هزینه‌ی دیگری باید به حساب خزانه دولت پرداخت شود، ضمنا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف هستند از بیماران خاص هزینه دریافت نکرده و به آن‌ها خدمات رایگان ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه دریافت هرگونه وجه نقد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تخلف بوده بیان کرد: بنده تاکید می‌کنم که روسای ادارات حق دریافت هیچ هزینه‌ای از مردم و مجموعه‌های فرهنگی هنری را ندارند مگر اینکه یا به بخش خصوصی واگذار شده یا به حساب رسمی خزانه دولت پرداخت شود. هر گونه دریافت وجه نقدی و یا هر چیز دیگری تحت این قبیل تخلف بوده است.

وی گفت: موضوع تخلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر از طریق فضای مجازی به ما رسیده بود که فورا مدیر حراست اداره کل ارشاد استان خوزستان موظف شد که این موضوع را با جدیت پیگیری کند؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث تخلفات مالی شدیدترین برخوردها را با خاطیان انجام می‌دهد.

جوروند در پایان خاطرنشان کرد: موضوع تخلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر برای ما غیر قابل پذیرش بوده و هیچ توجیهی تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست؛ اگر تخلف مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر اثبات شود شدیدترین برخورد را با آن خواهیم داشت و حتی ممکن است رئیس آن عزل شود./تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار