مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان تمدید شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 مرداد 1397 | 11:40 ق.ظ
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان تمدید شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال گفت: با توجه به استقبال هنرمندان مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان تمدید شد. به گزارش نخبگان اسماعیل معنوی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان خوزستانی از نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان و درخواست‌های هنرمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار با هیئت داوران مشورت‌هایی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال گفت: با توجه به استقبال هنرمندان مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان تمدید شد.

به گزارش نخبگان اسماعیل معنوی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان خوزستانی از نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان و درخواست‌های هنرمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار با هیئت داوران مشورت‌هایی صورت گرفت و مقرر شد مهلت ارسال آثار تا اول شهریور تمدید شود.

وی افزود: هنرمندان خوزستانی و سراسر کشور می‌توانند آثار  خود را در زمینه عکس، پوستر، تایپوگرافی، فیلم کوتاه و مستند و بخش آزاد از طریق وب سایت این جشنوراه www.matna-khz.ir  برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال گفت: موضوع کلی جشنواره هنرهای دیجیتال  عید سعید غدیر و فضائل امام علی (ع) است و از طریق مشورت با هنرمندان برای هر بخش به صورت تخصصی موضوعاتی در نظر گرفته شده تا خروجی‌های بهتری متناسب با نیاز امروز جامعه داشته باشیم  و تاکید می کنم که هنرمندان قبل از انتخاب سوژه از طریق وب سایت آئین نامه و مقررات جشنواره را مطالعه کنند./ تسنیم

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار