نتایج امتحانات در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 12:19 ب.ظ
نتایج امتحانات در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات دانش‌آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی تا ۱۳ خردادماه به اتمام می‌رسد و نتایج امتحانات نیز در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۴ خردادماه اعلام می‌شود. به گزارش نخبگان جمشید کمایی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امتحانات داخلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است. امتحانات […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات دانش‌آموزان متوسطه و پیش دانشگاهی تا ۱۳ خردادماه به اتمام می‌رسد و نتایج امتحانات نیز در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۴ خردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش نخبگان جمشید کمایی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امتحانات داخلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است. امتحانات اغلب دانش‌آموزان دوره اول متوسطه تا ۱۳ خردادماه به اتمام می‌رسد و امتحانات دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه نیز تا ۲۳ خردادماه به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری امتحانات نهایی از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود، افزود: با توجه به اینکه امسال دیگر پایه سوم دبیرستان در مدارس وجود ندارد، امتحانات نهایی نیز در این پایه برگزار نمی‌شود. امتحانات نهایی دانش‌آموزان مقطع پیش دانشگاهی از ابتدای خردادماه آغاز شده‌اند و ۹ خرداد نیز آخرین امتحان دانش‌آموزان این پایه است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص زمان اعلام نتایج امتحانات، گفت: با توجه به اینکه بلافاصله پس از پایان امتحانات چند روز تعطیلی رسمی در پیش داریم، تلاش می‌شود نتایج امتحانات داخلی و نهایی در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۴ خردادماه اعلام شود./ ایسنا

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار