۷ رتبه برتر پرسش مهر ریاست‌جمهوری به آموزش و پرورش خوزستان رسید

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 خرداد 1397 | 12:06 ب.ظ
۷ رتبه برتر پرسش مهر ریاست‌جمهوری به آموزش و پرورش خوزستان رسید زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب هفت رتبه برتر هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله کشوری خبر داد. به گزارش نخبگان، محمد تقی‌زاده با بیان اینکه مهمترین هدف پرسش مهر رییس‌جمهور پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری در فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء است، اظهار کرد: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب هفت رتبه برتر هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله کشوری خبر داد.

به گزارش نخبگان، محمد تقی‌زاده با بیان اینکه مهمترین هدف پرسش مهر رییس‌جمهور پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری در فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء است، اظهار کرد: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارتقای سطح آگاهی، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری از دیگر اهداف پرسش مهر رییس‌جمهور است که موجب ترغیب دانش آموزان به تفکر و تامل پیرامون موضوعات مهم کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح پرسش مهر رییس‌جمهور یکی از مهمترین مسایل کشور و تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر مطرح می‌شود، افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری به این پرسش پاسخ می‌دهند.

تقی‌زاده با بیان اینکه هجدهمین دوره مسابقه پرسش مهر با کسب هفت رتبه برتر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خوزستان به کار خود پایان داد، اضافه کرد: دانش‌آموزان خوزستانی موفق شدند در رشته‌های داستان‌نویسی، سخنوری و  وبلاگ‌نویسی به رتبه اول و در رشته‌های شعر و داستان به رتبه سوم دست پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به رتبه‌های برتر کسب شده توسط دانش‌آموزان خوزستانی، گفت: در رشته داستان‌نویسی با گرایش فیلم کوتاه، سخنوری با گرایش ادبی و پژوهشی و رشته وبلاگ با گرایش رسانه و فضای مجازی، نرجس شکری‌نژاد و فاطمه تابه از ناحیه یک اهواز و روژان دارش از اندیمشک به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول این رشته‌ها شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: در رشته شعر با گرایش ادبی و پژوهشی و رشته داستان نویسی با گرایش ادبی و پژوهشی، نگین امیری از بهبهان و فاطمه کلانتری از دزفول به ترتیب رتبه‌های سوم را از آن خود کردند.

تقی‌زاده در پایان گفت: از میان همکاران فرهنگی شرکت‌کننده در این دوره از پرسش مهر نیز نسرین داودنیا از شهرستان دزفول موفق به کسب رتبه سوم کشور در رشته مقاله پژوهشی شد. همچنین علیرضا چعبی از ماهشهر در بخش “هر خانواده یک پاسخ” توانست عنوان برگزیده کشوری را از آن خود کند./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار