استاندار خوزستان به معترضان پاسخ داد

مدیریت بحران خوزستان برکنار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 بهمن 1395 | 18:15 ب.ظ
مدیریت بحران خوزستان برکنار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه باید دید که این تغییر مدیریتی در استانداری تا چه میزان بر آرام شدن تجمعات اعتراضی کم می کند به گزارش نخبگان ، درپی ایجاد وضعیت بحرانی ناشی از هجوم ریزگردها، قطعی طولانی مدت آب، برق و ارتباطات و به دنبال آن تعطیلی مدارس و ادارات که منجر به متخل شدن زندگی میلیون ها خوزستانی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

باید دید که این تغییر مدیریتی در استانداری تا چه میزان بر آرام شدن تجمعات اعتراضی کم می کند

به گزارش نخبگان ، درپی ایجاد وضعیت بحرانی ناشی از هجوم ریزگردها، قطعی طولانی مدت آب، برق و ارتباطات و به دنبال آن تعطیلی مدارس و ادارات که منجر به متخل شدن زندگی میلیون ها خوزستانی شده است، در روزهای اخیر و امروز تعدادی از شهروندان اهواز اقدام به برگزاری تجمع های اعتراضی نموده اند.

اغلب شعارها و پلاکاردهای معترضانی که مقابل استانداری تجمع کردند، درخواست استعفای مسئولان مربوط از جمله مدیریت بحران بود.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان که در واکنش به این اتفاقات  گفت: مردم حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند به همین دلیل مطالبات آنها به حق است و باید پیگیری شوند، دقایقی پیش به صورت شبانه نخستین پاسخ را به این اعتراضات داد.

استاندار خوزستان با برکناری هاشم بالدی، در حکمی کیامرث حاجی زاده را به سرپرستی اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان منصوب نمود.

حال باید دید که این تغییر مدیریتی در استانداری تا چه میزان بر آرام شدن تجمعات اعتراضی کم می کند؟

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار