میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1396 | 13:59 ب.ظ
میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است زمان مطالعه: < 1 دقیقه رییس میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر گفت: بخش زیادی از کارهای مورد نیاز برای حضور و استقبال مهمانان نوروزی در آبادان فراهم شده است. به گزارش نخبگان،سجاد پاک‌گوهر در گفت‌وگویی، با اشاره به کارهای انجام شده از سوی میراث فرهنگی اظهار کرد: بخش زیادی از مایحتاج مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم شده است، شهرداری‌ها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر گفت: بخش زیادی از کارهای مورد نیاز برای حضور و استقبال مهمانان نوروزی در آبادان فراهم شده است.

به گزارش نخبگان،سجاد پاک‌گوهر در گفت‌وگویی، با اشاره به کارهای انجام شده از سوی میراث فرهنگی اظهار کرد: بخش زیادی از مایحتاج مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم شده است، شهرداری‌ها در حال آماده‌سازی فضاها و معابر شهری هستند و چند اقامتگاه سنتی و مضیف در بخش‌های مختلف شهر نیز در حال آماده‌سازی است.

وی همچنین در خصوص گردشگری آبی گفت: جلساتی را با فعالان حوزه گردشگری آبی داشته‌ایم که در پی آن قایق‌ها و لنج‌های آبی ساماندهی شدند. همچنین یک ایستگاه جت اسکی در خرمشهر در حال آماده‌سازی است تا بتوانیم گردشگری آبی با جت اسکی را در خرمشهر داشته باشیم.

 رییس میراث فرهنگی آبادان و خرمشهر با اشاره به این که در ایام نوروز طیف وسیعی از گردشگران برای بازدید از مراکز و یادمان‌های باقیمانده از دفاع مقدس به خرمشهر و آبادان سفر می‌کنند خاطرنشان کرد: جلساتی را برای ساماندهی این مجموعه‌ها و جلب رضایت بازدیدکنندگانی که از این مراکز دیدن می‌کنند ترتیب داده‌ایم.

پاک‌گوهر ادامه داد: با توجه به حضور کاروان‌های راهیان نور برنامه‌هایی را برای بازدید از بازارها و مراکز گردشگری موجود در شهر برای این مسافران ترتیب داده‌ایم.

وی با اشاره به میزان آمادگی و ظرفیت‌های مسجد رنگونی‌ها در آبادان بیان کرد: مسجد رنگونی‌ها که یادگار حضور برمه‌ای‌هایی است که ۷۰ سال پیش برای استفاده کارگران برمه‌ای مشغول در پالایشگاه آبادان ساخته شده بود طبق روال هر سال آماده پذیرایی از گردشگران علاقه‌مند به فرهنگ جنوب است./ ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار