برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت دهه فجر

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 | 23:56 ب.ظ
برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت دهه فجر زمان مطالعه: < 1 دقیقه برنامه‌های هنری و فرهنگی دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام شد.  به گزارش نخبگان، برگزاری شب‌های شعر نشست‌های ادبی با حضور شاعران برتر استان، اجرای تئاتر خیابانی و صحنه‌ای در همه شهرستان‌ها از برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند.  از دیگر برنامه‌های امسال حضور هنرمندان و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برنامه‌های هنری و فرهنگی دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام شد. 

به گزارش نخبگان، برگزاری شب‌های شعر نشست‌های ادبی با حضور شاعران برتر استان، اجرای تئاتر خیابانی و صحنه‌ای در همه شهرستان‌ها از برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند. 

از دیگر برنامه‌های امسال حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در کنار کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن است. 

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با مضمون فرهنگی و هنری و اجتماعی در ادارات شهرستان‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و قرآنی نیز از برنامه‌های تدارک شده در طول دهه مبارک فجر است. 

همچون سال‌های پیشین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی در اداره کل و ادارات شهرستان‌ها و دیدار با سرای جانبازان و ضایعات نخاعی و سایر بیمارستان‌ها و… از برنامه‌های اصلی این دهه مبارک در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواهد بود. ( ایسنا )

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار