لغو 10 پرواز دیگر فرودگاه

روز پر ترافیک فرودگاه بین المللی اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 | 21:29 ب.ظ
روز پر ترافیک فرودگاه بین المللی اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه  ادامه بارش برف شدید در تهران در روز یکشنبه باعث لغو ۱۰ پرواز دیگر خروجی فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد تهران شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پرواز امروز شماره ۲۶۲۱و نیز ۲۶۱۳ هواپیمایی کارون، پرواز […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 ادامه بارش برف شدید در تهران در روز یکشنبه باعث لغو ۱۰ پرواز دیگر خروجی فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد تهران شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: پرواز امروز شماره ۲۶۲۱و نیز ۲۶۱۳ هواپیمایی کارون، پرواز شماره ۰۴۳ و ۰۲۱ هواپیمایی کاسپین همگی به مقصد تهران به دلیل وضعیت ناپایدار جوی در تهران و کاهش میدان دید افقی لغو شده اند.
مجید ملایانی افزود: پرواز شماره ۴۰۲۰ هواپیمایی زاگرس، پرواز شماره ۱۳۰۱ هواپیمایی قشم، پرواز شماره ۵۶۲۸، ۵۶۳۶ و ۵۷۱۹ هواپیمایی آتا و پرواز شماره ۱۶۱ هواپیمایی ساها نیز به دلیل بارش برف شدید در تهران و مساعد نبودن شرایط جوی در این شهر لغو شده اند.
وی همچنین از ۹ لغو پرواز ورودی به فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: پرواز شماره ۴۰۱۲ هواپیمایی زاگرس، پرواز شماره ۰۴۲ هواپیمایی کاسپین، پرواز شماره ۱۳۰۰ هواپیمایی قشم، پرواز شماره ۵۶۲۷ هواپیمایی آتا، پرواز شماره ۱۶۰ هواپیمایی ساها، پرواز شماره ۲۶۱۲ هواپیمایی کارون، پرواز شماره ۴۰۲۱ هواپیمایی زاگرس، پرواز شماره ۵۷۱۸ و ۵۶۳۵ هواپیمایی آتا و پرواز شماره ۶۲۷۵ هواپیمایی تابان همگی از مبدا تهران لغو شده اند.
گفتنی است بارش برف از شامگاه شنبه در شهر تهران باعث بسته شدن فرودگاه مهرآباد و نیز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) این شهر شده و پروازها در بسیاری از شهرها منجر به لغو یا تاخیر شده است.

به گفته روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز این امر باعث شده تا به دلیل زمینگیر شده چندین هواپیما، ترافیک بسیار شدیدی در تنها باند این فرودگاه وجود باشد که در فعالیت های روزمره این شرکت تاثیر گذشاته است.
از شامگاه گذشته تا ظهر امروز یکشنبه دست کم ۱۵ پرواز خروجی و هفت پرواز ورودی دیگر فرودگاه بین المللی اهواز به دلیل شرایط جوی شهر تهران و کاهش افقی دید لغو شده بود.

فرودگاه بین المللی اهواز با مساحتی بالغ بر ۲۸۰ هکتار و یک باند پرواز در شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده‌ و میانگین پروازهای داخلی و خارجی – ورود خروج – این فرودگاه روزانه ۹۰ پرواز است.
هر سال بیش از ۳۲ هزار و ۸۵۰ پرواز در این فرودگاه انجام شده و در ۶ ماهه نخست امسال یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر جابجا شده که پیش بینی شده تا پایان سال حدود سه میلیون نفر از طریق فرودگاه اهواز تردد کنند.
هم اکنون مسافران ۱۸۰ کشور با ویزای فرودگاهی می‌توانند بدون ویزا وارد فرودگاه اهواز شده و مجوز ویزای ۹۰ روزه را در خوزستان بگیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار