زمین گیر شدن هواپیما بخاطر برخورد با خودروی سوختگیر در فرودگاه اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1396 | 11:50 ق.ظ
زمین گیر شدن هواپیما بخاطر برخورد با خودروی سوختگیر در فرودگاه اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه امروز یک دستگاه خودروی سوختگیر با بال و درب هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه اهواز برخورد کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: برخورد خودرو حمل بیمار با دماغه هواپیما در فرودگاه اهواز باعث بروز خسارت این هواپیما شد.  وی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امروز یک دستگاه خودروی سوختگیر با بال و درب هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه اهواز برخورد کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: برخورد خودرو حمل بیمار با دماغه هواپیما در فرودگاه اهواز باعث بروز خسارت این هواپیما شد.

 وی بیان داشت: این اتفاق در ساعت ۲۱:۰۴ دقیقه شب در برخورد با هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین به علامت ثبت EP-CAS رخ داد.

 رضایی تصریح کرد: خودروی حمل بیمار به دلیل داشتن نقص فنی با دماغه هواپیما برخورد کرده که در این هنگام باعث می شود هواپیمای یاد شده به خودروی سوخت رسان که سوخت رسانی به هواپیما را انجام داده و درپشت بال هواپیما قرار دارد برخورد کرده و باعث خسارت در قسمت بال هواپیما نماید.

 مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان با بیان اینکه هواپیما خالی از مسافر بوده اذعان داشت: برخورد این خودرو پس از سوخت گیری در محوطه پارکینگ هواپیما بوده است.

 این مقام مسئول اظهار کرد: هواپیما در حال حاضر در فرودگاه اهواز زمین گیر شده تا پس از رفع نقص اجازه پرواز را از کارشناسان دریافت نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار