بررسی علل قطع آب و برق شهرهای مختلف خوزستان توسط وزیر نیرو

وزیر نیرو از نیروگاه شهید مدحج اهواز بازدید کرد

تاریخ انتشار: شنبه 23 بهمن 1395 | 23:04 ب.ظ
وزیر نیرو از نیروگاه شهید مدحج اهواز بازدید کرد زمان مطالعه: < 1 دقیقه وزیر نیرو که به منظور بررسی مشکلات قطع آب و برق شهرهای و نقاط مختلف خوزستان به این استان آمد، از نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز بازدید کرد. به گزارش نخبگان ، در پی قطع آب و برق  شهرهای و نقاط مختلف خوزستان و بروز مشکلات برای شهروندان خوزستانی حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به استان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وزیر نیرو که به منظور بررسی مشکلات قطع آب و برق شهرهای و نقاط مختلف خوزستان به این استان آمد، از نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز بازدید کرد.

به گزارش نخبگان ، در پی قطع آب و برق  شهرهای و نقاط مختلف خوزستان و بروز مشکلات برای شهروندان خوزستانی حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به استان خوزستان سفر کرد.

وزیر نیرو در نخستین دقایق حضور خود در استان خوزستان به منطقه زرگان اهواز رفت و به همراه جمعی از مسئولان استانی از نیروگاه شهید مدحج زرگان اهواز بازدید کرد.

چیت‌چیان از سوی هیئت دولت ماموریت یافت تا با سفر به خوزستان علل قطع آب و برق شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، هندیجان، دشت‌آزادگان، شادگان و هویزه را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش نخبگان، ستاد بحران استان خوزستان ادارات، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس شیفت صبح و عصر امروز ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ را در اهواز، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، هندیجان، دشت‌آزادگان، شادگان و هویزه تعطیل اعلام کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار