«سیدکریم حسینی»، «منصور کتانباف» و «علیرضا عالی‌پور» ۳ گزینه جدی سکانداری شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 شهریور 1396 | 19:32 ب.ظ
«سیدکریم حسینی»، «منصور کتانباف» و «علیرضا عالی‌پور» ۳ گزینه جدی سکانداری شهرداری اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه آخرین خبرها از رایزنی گسترده اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برای انتخاب شهردار کلانشهر اهواز از بین سه گزینه«سیدکریم حسینیِ»، «منصور کتانباف» و «علیرضا عالی‌پور» حکایت دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، بحث انتخاب شهردار کلانشهر اهواز این روزها یکی از خبرهای داغ محافل مختلف شده است. بعد از […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آخرین خبرها از رایزنی گسترده اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برای انتخاب شهردار کلانشهر اهواز از بین سه گزینه«سیدکریم حسینیِ»، «منصور کتانباف» و «علیرضا عالی‌پور» حکایت دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، بحث انتخاب شهردار کلانشهر اهواز این روزها یکی از خبرهای داغ محافل مختلف شده است.

بعد از منتفی شدن حضور شهردار سابق اصفهان بعنوان شهردار اهواز این روزها خبرها از تمرکز بر سه گزینه بومی حکایت دارد. در حال حاضر «سیدکریم حسینیِ»، «منصور کتانباف» و «علیرضا عالی‌پور» ۳ گزینه جدی سکانداری شهرداری اهواز هستند که هر سه از نیروهای ارزشی و وابسته به جریان اصول‌گرایی و مردمی به شمار می‌آیند.

سیدکریم حسینی معاون اسبق سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان که یکی از نیروهای سالم و انقلابی استان است یکی از جدی‌ترین گزینه برای سکانداری شهرداری اهواز و به نظر می‌رسد احتمال اجماع اعضای شورای اسلامی شهر اهواز بر انتخاب وی بالا است اما با توجه به تحرک برخی جریانات حاشیه‌ساز وابسته به پیمانکاران و … شهرداری از بیم انتخاب وی روند تخریب سیدکریم حسینی توسط عوامل ناپاک وابسته به شهرداری، پیمانکاران، رانت‌خواران و همچنین برخی سیاسیون وابسته به جریان اصلاح‌طلب شدت گرفته و این موضوع باعث جبهه مردمی گسترده‌ای در دفاع از این گزینه انقلابی و سالم در شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد.

منصور کتانباف شهردار اسبق اهواز و همچنین شهردار منطقه ۲۲ تهران که یکی از نزدیکان به قالیباف شهردار موفق پایتخت نیز یکی دیگر از گزینه‌های شهرداری اهواز است که کارنامه وی در مدت اخیر نشان از پاک‌دستی و توانمندی جدی وی در بحث مدیریت شهری است.

علی‌رضا عالیپور نیز که سوابق متعددی در پست‌های مختلف شهرداری اهواز را در کارنامه خود دارد از جمله نیروهای خوش‌فکر و سالم شهرداری کلانشهر اهواز است که انتخاب وی نیز می‌تواند بارقه امیدی در بین مردم و نیروهای خدوم ایجاد کند.

بهر حال پروسه انتخاب شهردار اهواز به دلیل ورود برخی جریانات و اصرار نیروهای انقلابی حاضر در شورای اسلامی شهر اهواز بر عدم تسلیم شدن به فشارها و …در حال پیچیده شدن است.

اما آنچه که مهم است این است که مردم به شکل جدی از شورای پنجم انتظار انتخاب شهرداری سالم، کارآمد و انقلابی با روحیه جهادی را دارند که باید تا فردا منتظر نتیجه جلسات و رایزنی‌های گسترده موجود برای تحقق این موضوع بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار