پیام تبریک سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت، نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1401 | 22:22 ب.ظ
پیام تبریک سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت، نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان زمان مطالعه: < 1 دقیقه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت، نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، متن پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است: بسمه تعالی فرارسیدن […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت، نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.


به گزارش نخبگان و به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، متن پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرارسیدن ۲۹ اسفند، سالروز ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۲ هجری شمسی که با حلول ماه مبارک رمضان عجین گردیده است را به خانواده صنعت نفت ایران اسلامی به ویژه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

صنعت نفت، پیشران اقتصاد کشور که اکنون به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به مردم ایران است ، فراز و نشیب های فراوانی داشته و در دوران انقلاب و دفاع مقدس، بسیار شهدایی را به نظام تقدیم داشته است؛ اما بی گمان، ملی شدن این صنعت یکی از بزرگترین دستاوردهای ملت ایران در تاریخ معاصر است که شور و هیجان ورود به هر سال نو  را  صدچندان می سازد.

نوروز در فرهنگ ایرانیان، مظهر تازگی، نشاط و رویش مجدد است. طبیعت، زیبایی خود را بازیافته و لبخند ابرهای بهاری، زینت بخش آسمان ایران می گردد. نوروز ۱۴۰۲ اما در خود مژده ای شگرف دارد که خبر از میهمانی بزرگ عرش و  ورود به ماه انابه و کامیابی به بهشت می دهد. گوارای وجود ایرانیان باد این بهره از دو عید در فروردین و رمضان.

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای همکاران گرامی، عزت، اقتدار و آبادانی  بیش از پیش میهن عزیزمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه نگاه مهرآگین قطب عالم امکان(عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت دارم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار