تعهد اشتغال در خوزستان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 اسفند 1401 | 10:35 ق.ظ
تعهد اشتغال در خوزستان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: تعهد اشتغال استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که با تعهد ۶۰ هزار نفری در رتبه پنجم بیشترین سهمیه ابلاغی قرار دارد. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،  آقارضا فتوحی امروز در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات انجام شده […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: تعهد اشتغال استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که با تعهد ۶۰ هزار نفری در رتبه پنجم بیشترین سهمیه ابلاغی قرار دارد.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،  آقارضا فتوحی امروز در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات انجام شده در خصوص تحقق تعهد اشتغال استان خوزستان، اظهار داشت: در سال جاری تعداد دستگاه‌های دارای تعدد اشتغال به ۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

فتوحی افزود: تشکیل جلسات و پیگیری مستمر به منظور تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات مشاغل خانگی، بیش از هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات جزو یک بند ب تبصره ۱۶ و بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات جزو ۲ بند به تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: تعهد اشتغال استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که با تعهد ۶۰ هزار نفری در رتبه پنجم بیشترین سهمیه ابلاغی قرار دارد و بر اساس آخرین گزارش اخذ شده از سامانه رصد اشتغال کشور تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه ۱۴۰۱، بیش از ۶۵ هزار نفر شغل جدید، معادل ۱۰۹ درصد ثبت شده و همچنین بر اساس استعلام اخذ شده از سامانه تامین اجتماعی در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۴۵۶۹۱ نفر بیمه شده جدید در سامانه ی این سازمان ثبت شده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار