مشارکت ۸۵ درصدی خیران در ساخت مدارس خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 اسفند 1401 | 23:53 ب.ظ
مشارکت ۸۵ درصدی خیران در ساخت مدارس خوزستان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مدارس استان گفت:خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیران انجام‌ می‌شود. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،  امروز مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مدارس استان گفت:خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیران انجام‌ می‌شود.

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ،  امروز مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی به بهره برداری رسید.

محمد سعیدی پور در این مراسم ضمن تشکر از تمامی خیران در ساخت و تکمیل پروژه های مدرسه سازی و تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: موسسه شمخانی یکی از موسسات خیریه است که در ساخت مدرسه در استان اقدامات مؤثری داشته است.

وی گفت: خوزستان در بهمن‌ماه امسال رکورد دار ساخت مدرسه در کشور بوده و ۳۱۰ کلاس درس در قالب ۷۵ مدرسه را افتتاح کرده است.

سعیدی پوربا بیان اینکه موسسه شمخانی به دنبال ایجاد بستر برای علم آموزی و شادی دانش آموزان است، گفت: به واسطه خیران در اسفند ماه ۶۰ کلاس درس آماده افتتاح است و تا مهر ماه سال آینده ۵۰۰ کلاس درس افتتاح می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان اظهار داشت: فروش املاک مازاد به معنای فروش مدارس نیست بلکه املاک بلا استفاده فروخته می شود تا برای تکمیل پروژه های مهم مدرسه سازی استفاده شود.

وی گفت: در فروش املاک هیچ مدرسه خیری و وقفی فروش نمی رود و فقط املاک بلا استفاده فروخته می شود و پول فروش به خزانه استان بر می‌گردد که با این اقدام هیچ مدرسه نیمه تمامی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مدرسه ۹ کلاسه شمخانی با اعتباری بالغ بر هفتاد میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

سعیدی پور اظهار داشت: خیران در کنار دولت حضور دارند و ۸۵ درصد ساخت مدرسه در استان با مشارکت خیران انجام‌می شود.

وی ادامه داد: مدرسه سازی همچنان ادامه دارد و یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار